Gå til innhold

Jan-Reidar Storelvmo, you're the man!!


Anbefalte innlegg

Er du klar over at du har laget verdens mest fantastiske guide?!

Pga. deg tør jeg å si så mye som at jeg har grafikk på linje med (om ikke bedre) enn i FSX-demoen (inkl. havet) enda jeg ikke kjører på full grafikk!

Og enda er jeg ikke ferdig med guiden! ""

Hvis dere vil ha genial grafikk + nydelig performance og nok fps, gå til filbiblioteket og søk på det geniale navnet "Jan-Reidar Storelvmo"! """"

Du får helt klart 10 poeng for guiden din av meg. MEGET bra arbeid!

Du har ikke bare skrevet hvordan man kan optimalisere grafikken oppimot best murlig performance, men det skulle ikke forrundre meg om du får noen tusen mennesker til å se bedre grafikk i FS enn de noen gang trodde de skulle få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var veldig bra!

Det eneste jeg har å utsette denne guiden for er at i en liten del hvor man skal gå inni kontrollpanelet, og finne et eller annet for å tweake systemet litt slik at det går fortere, er elementene i kontrollpanelet skrevet på engelsk. Det er litt dårlig da, men folk flest forstår jo engelsk ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...