Gå til innhold

Hva gjør du når du lener tilbake setet?


Stian Haabeth

Anbefalte innlegg

Jeg gjør selv som Erlend , er man smurf så er man smurf. Da kan man bare skli ned i setet "". Selvfølgelig på lengere turer der jeg skal sove godt, legger jeg selvfølgelig ned setet. Da pleier jeg å spørre personen bak om det er greit. Har sett eks. på folk som har hatt knærne i setet foran også har personen lagt ned sete "" Det er som oftes etterfulgt av et langt AUUUU F...... i :.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagflygninger lener jeg ALDRI tilbake setet, og tar alltid kontakt med den foran meg om han/hun gjør det, og ber dem rette opp igjen (Det har skjedd alle gangene untatt en...)

 

På nattflygning når lysene dempes og alle andre gjør det, så gjør jeg det og, da uten å spørre. men kun når flyet er i "sovemodus" og de ber folk trekke for vinduene.

 

Personlig synes jeg de skulle bolta fast setene (med mindre det er 1st class og plass til det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 191 høy...spør alltid om jeg kan ta ned setet...når jeg først tar ned setet, så er det max en centimeter.

Og om noen har tatt ned setet foran meg, som gjør at jeg sitter som i en sardinboks, så spør jeg bare en flyvertinne (har faktisk hendt at de har spurt meg om det går bra, og at det ikke er for trangt. "")

 

Kameraten min bare holder igjen setet om noen er på vei til å ta ned setet foran han...bare holder igjen. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lener meg bare litt tilbake, men uten å spørre da ""

Jeg har ingen anelse om hvor høy jeg er, men etter min første skoledag i dag har jeg fått inntrykk av at jeg ikke er så høy, for nesten alle gutta i klassen min er et halvt til et helt hode høyere enn meg """"

Får håpe det bare er de som er ekstra lang, og ikke jeg som er ekstra kort (og at jeg ihvertfall er høy nok til å bli pilot) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ,akkurat i det fest setebeltet slukkes holder jeg i setet foran og hindrer det maksimalt, hvis jeg er uoppmerksom litt senere og det likevel kommer ned er det krig!!......da sparker jeg og dunker alt jeg kan med knærna i setet foran, vet hvor ubehagelig det er, da tar de foran det som regel opp igjen merkelig nok ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...