Tom Knudsen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Skal fly 2 november med denne ruten DK 5635 Dep OSLO ARR Egypt Vet det er et Airbus fly, men hva slags ??? Retur flyet er rute DK 5636 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det er en A321 maskin med reg: OY-VKA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Andre Nicolaisen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Du hadde ikke lyst til å være litt mer spesifik enn "egypt"? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Til Hurgada Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Andre Nicolaisen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Okei. Men der fikk du jo svar så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det er en A321 maskin med reg: OY-VKA Sikker på at det er akkurat den A321-maskina som skal fly den ruta den 02/11? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Du hadde ikke lyst til å være litt mer spesifik enn "egypt"? hehe Vel, jeg bare søkte på egypt den 2 november, og fikk opp A321 - OY-VKA, og jeg er ganske sikker på at det er en A321, Lars Tok meg tid til å sende mail til ving, har ikke så mye bedre å gjøre i dag EDIT: De regnet med det, men en A321 er det uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Var nå netopp på Mallorca. Og der var det en del A330 innom hele tiden. Noen som vet hvor de flyr hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Høres meget rart ut at de allerede har satt opp en spesifik maskin allerede nå. Dette blir nemmelig bestemt siste dagene før avreise, og å si at det er OY-VKA som skal fly kan bli forandret 50 ganger før den dato du skal fly. Still spørsmålet dagen før, så får du sikkert riktig svar. Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Leter og leter men finner fremdeles ikke svar... DK 5635 ned til Hurgada International DK 5636 tilbake til Gardermoen.. Fly reg , flytype og bilder..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tror nok du må vente ca 3 uker til for å få noe svar Systemene viser stort sett bare dagens, og en dag frem i tid hvilken maskin som er oppsatt. Eneste som er sikkert er at den turen er satt opp med en A321. Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Takk for svar... A321 it is.. Første gangen da.. hehe jeg gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 OY-VKA er den som gikk av banen på Torp det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Gled deg til å sitte trangt i mange timer Her er enda et bilde av "ulykkes fuglen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 OY-VKA er den som gikk av banen på Torp det Takk for tipset Tom Arne, men flyredd er jeg ikke. Bare ikke si det til kjerringa... Gled deg til å sitte trangt i mange timer hehe vi må kjøre fra sunnmøre klokken 1600 1 november for å være på gardermoen 0400 for så å vente til 0700 da flyet går.. Tror jeg kommer til å sove trangt Christian.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 OM du ikke vil sitte trangt er det fullt ut mulig å bestille bra plasser. Fløy 321 til Las Palmas i fjor og bestilte plass ved nødutgangen og hadde to meter frem til setet forran meg.. Når man er 188 lang og skal sitte på et fly i 6 timer er det verdt 150 kr hver vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Barreng Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei Tom,vil bare informere deg om at vi har satt opp OY VKB til og fly HRG den 02 nov. 321 DK5635 OSL 0615 HRG 1145 OY-VKB 321 DK5636 HRG 1305 OSL 1845 OY-VKB Tidene her er GMT tider,legg til 1 time for lokaltid i Norge. Det er OY VKB som skal fly samme tur den 09Nov og den 16Nov så vet du det.Dette ifølge vår rotasjonsplan for A321. Håper du får en fin tur og en god ferie. Jan B. PS. OY VKA skal fly ARN LPA BJL med retur den dagen.Og Truls, vi setter opp våre fly for rotasjoner lang tid i forveien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei Jan, joda dere gjør det. Men de er ikke synlige i annet system enn intærnt i MyTravel. På flyplassene vises bare det som er for kommende døgn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Barreng Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Skjønner, trodde systemene fanget opp rotasjonene for lengre tid fremover,sorry Truls. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei Tom,vil bare informere deg om at vi har satt opp OY VKB til og fly HRG den 02 nov. 321 DK5635 OSL 0615 HRG 1145 OY-VKB 321 DK5636 HRG 1305 OSL 1845 OY-VKB Tidene her er GMT tider,legg til 1 time for lokaltid i Norge. Det er OY VKB som skal fly samme tur den 09Nov og den 16Nov så vet du det.Dette ifølge vår rotasjonsplan for A321. Håper du får en fin tur og en god ferie. Jan B. PS. OY VKA skal fly ARN LPA BJL med retur den dagen.Og Truls, vi setter opp våre fly for rotasjoner lang tid i forveien. Tusen takk, Jan Er ARN LPA BJL hele flight plan ???? Har du den til en god venn ? hint hint. Har bare et problem med dette.. På min billett står det DK 5636 HRG - OSL 9 November avreise 1505 og jeg skjønte det nå ha ha ... legg til 2 timer ja så klart... Vel da var det bare flight plan, for du fikser vel ikke seter også vel.. Har betalt sete plass, men når jeg gikk inn på mytravel mine sider så fant jeg ikke hvilket fly jeg skulle ha og dermed ikke kunne bestille sete... Min rute hadde blitt ENGM OSLOB UL727 PENOR UN133 LENOV UL619 KARIL UN127 NEPOT UL602 NERDI UL867 SOMOV UL606 ADORU UG80 EKI UL854 KULAR UT39 TOMBI UA16 MAROS UG18 APLON UG183 PASOS UL550 NWB R650 SHM DCT HEGN Takker for all info folk har gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.