Olaf Ghanizadeh Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Har sett denne når jeg har vært der. Ekstremt kul restaurant. 707 restaurant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Jansen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Skulle gjerne hatt noe slikt her i Norge også. Noe fyll blir det nå ihvertfall ikke da alkohol er totalforbudt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Men plassen denne resturanten ligger på ser temmeli øde ut. Så ikke ut til å være peneste strøket i by`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Hehe, alkolhol foregår. Det kan jeg love deg. Selvom det er ulovlig så kan jeg kan jeg love deg dem drikker der og. Resatauranten ligger oppå en sandhaug ved det tekniske området på flyplassen. Det er også et flymuseum/flykirkegård. Ekstremt kult å gå der inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Trodde det kun fantes 2 "tørre" land i verden, kuwait og Saudi?? Ville tror at Iran tillater servering av alkohol på Int.Hoteler. Jada, jeg er klar over det finnes alkohol i Saudi og Kuwait, har selv vært der og erfart det, men her snakker vi om hva som er lovlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Vel, det er ikke så mye turisme i Iran at det gjør noe. Internasjonale hotellkjeder er nok heller ikke mye av. Hvis det har en liten assosiasjon med USA blir det forbudt. Er en grunn til at de fortsatt har de eldste flya i verden De er jo et av verdens eneste selskap som fortsatt operer 747SP. Da jeg var i cockpit på en 747SP på vei til Gøteborg spurte jeg piloten hvorfor de ikke kjøpte nye fly. De hadde dratt i land en avtale med Airbus, men som alt annet skal ting godkjennes av prestestyret. Og da fant ut at det var amerikanske komponeter i flya så var slutt, sa han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ganske selvmotsigende, de bruker bl.a. Boeing 747SP som man vel nærmest kan si er 110% amerikansk, men europeisk Airbus (med diverse få amerikanske komponenter i forhold) NEI DET går ikke an - huff, for et styresett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Det er ikke det at de bruker det. Altså da han Sha regjerte så var Iran gode venenr med USA. Og da var det gode tider for Iran Air. 727,707 og 747 kom inn i flåten. Nå skal de sies at de faktisk leaser et par A320 da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.