Knut Arne Nygård Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Volda/Ørsta flyklubb planlegg tur til Vigra 17 august 2006. Les meir her. Alle flyinterreserte på Sunnmøre må no benytte sjansen til å få seg ein tur i simulatoren på flyskulen, eller ein tur i tårnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ingen som vil vere med å teste B200 simulatoren på NEAR, eller ein tur i tårnet på Vigra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg blir med, som vanlig, Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Humlen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg blir kansje med. Det var noe jeg skulle den dagen, men husker ikkje hva Høres gøy ut. Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har allerede meld min ankomst.. Alt tilrettelagt og klart.. PS Har allerede begynt å studere B200 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Dersom det blir nok folk, og været blir brukbart er det også snakk om å flyge med fleire fly utover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Men til en pris av 500 pr stykk ja... Takk tar bil og ferge jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Innlegg slettet av Werner Rafteseth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Humlen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det vil ikke koste klubben eller klubbens medlemmer noe å delta på besøket Koster det noe for de som ikke er medlemmer? Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Nei, i utgangspunktet vil det ikkje koste noko utanom transporten. Har dog ikkje fått klarlagt dette heilt, kjem litt an på kor mange medlemmar som melder seg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Då har eg fått bekrefta at besøket ikkje vil koste noko for ikkje-medlemmar. Dei som evnt. vil vere med LN-FAG frå Hovden til Vigra må betale 500,- t/r. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har snakket litt med noen flygale trøndere, så hadde det gjort seg mulig om vi ble med hvis vi fyllte opp LN-HOF for å sette kursen for Ålesund denne dagen!? Hadde vært gøy å vært med på dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Veit ikkje kor mange påmeldingar som er komne, det er vel begrensa kor mange som får plass i simulatoren eller tårnet. Men send ein epost eller ring til Jørn Andersen eller Kjell Magne Longva, så kan dei svare på dette. Adressene finn du her eller her(styret). Svarfristen går eigentleg ut om ein halvtime, men trur ikkje det er så nøye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har prøvd å få en avklaring på antall personer tidsmessig det er plass til i Simulatoren, dog ikke noe svar fra Jørn enda. Jeg har fått bekreftelse på simulatoren og dette ser jeg på som en fin avslutting på fri perioden min da jeg reiser offshore på mandag igjen.... Så heng dere på folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Då blir det mest sansynleg tre fly med på turen LN-FAG frå Hovden, LN HOF frå Værnes og eit fly frå Stryn. Vi blir vel ca 8-12 stk med på turen så vi får sjå om det blir tid til alle i simulatoren. Men ein tur i tårnet blir det vel for dei som ynskjer det. Skal prøve å få lagt ut info her etter kvart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 LN-HOF har fått problemer med transponderen, så den er sendt på service til Kjeller. LN-RAI er fullbooket for denne dagen, men skal se om jeg får gjort noen endreinger slik at vi får den, selv om jeg tviler sterkt på om det lar seg ordne. Hadde uansett vært utrolig gøy å vært med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Då skal alt vere klart til turen Vi blir i alle fall 4 stk i LN-FAG frå Hovden om været ikkje slår seg heilt vrangt. Det er vel nesten ti pers. som er bekrefta skal vere med til no, men det er sikkert plass til fleire om nokon vil vere med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Kort samandrag og bilde frå turen er no lagt ut på http://www.knutarnenygard.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.