Marek Pola Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hej Captains, Nu på söndag den 30:e juli, mellan kl 1800-1900Z (2000-2100 lokal tid), är det Senior Student checkout på ESSA. Välkomna att ge kandidaten mycket trafik så att han kan visa hur duktig han är vid sitt scope. ENGM-ESSA är t.ex. är väldigt trevlig rutt. Välkomna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det passer jo bra: Jaja, Da er det min tur igjen da. Skal begynne å forberede meg på C1 utsjekken, og da må jeg først vise frem hva jeg kan. På søndag har jeg booka ENOS og ENGM_APP fra kl 19 til 22 Norsk tid. Service på vestlandet og midt-Norge vil avhenge av trafikken i selve ENOS/GM, (og om det er andre kontrollere der) så sjekk min ATIS hvor det vil til en hver tid vil stå hva jeg kontrollerer. Håper så mange som mulig kan stikke innom Østlandet på søndag kveld, og hjelpe meg litt på vei mot C1 rating! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvorfor er jeg alltid borte når det skjer ting....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Tack alla som kom och flög, det kom verkligen mycket trafik idag! Det var kul att sitta ESOS. Markus klarade testet, grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.