Håvard Lund Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg vet ikke hvor mange som har sett denne, men det kan neppe skade så mye å poste linken. Jeg så den nettopp for første gang selv Jeg tjenestegjorde ved Ørland selv (ikke som pilot..), så det er morsomt å finne slikt. http://www.youtube.com/watch?v=p2fSmVkOZCI&mode=related&search=flying%20low Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Spørsmålet er vel ikke lenger hvor mange som har sett den, men hvor mange ganger vi har sett den Men kul nok video, det er det...selv om de frankse Mirage-videoen som ligger rundt om kring slår de norske pilotene glatt når det gjelder low level flying Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 helt sykt kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hvor er Top Gun-theme? Den hadde gjort seg her.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Flott film selv om grumset og komprimeringen ødelegger halve gleden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Lund Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg skulle ønske filmer som blir lastet opp til slike steder ikke blir så sønderkomprimert. Jeg fant nettopp en annen på Google Video. Den er desverre også veldig grumsete. En type som har montert videokamera i RC-flyet sitt, og flyr med videobrille på seg: RC fly med videobrille. Jeg har ihvertfall drømt om å prøve noe slikt lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.