Gå til innhold

Største passasjerfly på Sola


Kjell Loen

Anbefalte innlegg

Jaja, men vi husker alle at det var en "kødd" som ville ha oss ut til Sola for å se på noen F-16 som skulle komme. Kom de? neeeida.

 

Når det gjelder en så alvorlig sak, at noen har tatt feil av tiden når flyet skal komme, syns jeg ikke bør køddes med, siden hadde han sagt at det kom nå, så hadde jeg jaggu men meg tatt første buss til Sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunn ikke.... Bare full av F... ""

Hadde det vært viktig for meg så hadde jeg vært der imorgen..

 

Hadde det vært en A380, så hadde jeg vært der, men siden dette er nok en kjedelig Boeing, som det går minst 50 av på dusinet, så er det strengt tatt ikke verdt tanken engang...

 

Dere får kose dere... ""

 

Det er en Boeing 747-400 som jeg har sett 1000 gonger før, men ALRDI på Sola før. Og når jeg har sittet og sett 737 og Dash 8 hver eneste dag i et skole år skal det bli stort og se en 747 på Sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!!! !!! !!! Expect ILS approach rwy 36, rwy 36 in use rwy 29 for helicopters!!! !!! !!!

Nå bør folk ha bil eller sykkel ass! """"

 

Skal vi ringe å klage?

 

Hadde tatt med sykkel uansett jeg, så Mathias, ikke vent å se meg på bussen.

Skal vi møte ved bussholdeplassen rett etter flyklubben for å så sykle videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh kan tenke meg det. At det måtte jobbe litt. Det er nok litt av et syn og se noe slikt lande. Spesielt i slike forholdt vi har her på sola hehe.

 

Blir gøy og se det ta av også. :-)

 

Heheh sitter og ler om innleggene i aftenbladet. Ang landingen av slikt fly. Blir altid diskusjoner om miljø og bla bla osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja t.o.m Boarding har vært en tur på Sola for å dokumentere B744-maskina (og kunne bekrefte at det var plenty av skuelystne på plass):

 

http://www.boarding.no/art.asp?id=22314

 

 

Men jeg må si jeg ærlig talt er glad, for ikke å ha vært pax ombord på denne maskina. Greit nok at B747-400 er stor i seg selv, men 560 pax i denne maskina = krøtterklasse de-luxe (velbekomme!) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...