Tom Knudsen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 [image]http://www.tknudsen.com/forumet/coast_to_coast.jpg[/image] Here are the positions booked as they shows ENBD_CTR / 1400 - 1600 UTC by Tom Knudsen ENKB_APP / 1400 - 2200 UTC by Marius Helstad ENBO_APP / 1400 - 2200 UTC by Martin Georg ENTR_CTR / 1600 - 2200 UTC by Trond Meier ENBR_APP / 1600 - 2200 UTC by Jan Kristiansen ENTO_APP / 1600 - 2200 UTC by Tom Knudsen So here it is allready.. Not a bad sight for an unofficial fly in right ? Well we need a hole lot more guys... These airports are requested and hopefully staffed by Friday ENAL_APP ENAT_TWR ENST_TWR ENOS_CTR ENGM_APP ENSV_CTR ENCN_TWR ENZV_APP ENVD_TWR ENLK_TWR ENFL_TWR ENHD_TWR ENSR_TWR ENHF_TWR So it seems we need 13 ATC still to get that Coast to Coast experience.. State your gratitude for your ATC training by booking one of these positions.. You descide time period, but please aim for at least 2 hours. This list will be updated each day to Saturday morning. United we control Tom Knudsen ACCSCA-6 VACCSCA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 I think you forgot Kjevik Tom ENCN_APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Did I Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 and you spelled wrong im not ENKB_TWR im ENKB_APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 *Pirke, Pirke* Det heter vel Kjevik TWR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Vel uansett rett skal være rett.. Se nå til å booke posisjoner i steden for å pirke.. he he vi mangler fortsatt 13 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 and you spelled wrong im not ENKB_TWR im ENKB_APP Kvernberget har ikke APP men det er satt til APP på vatsim så du slipper å sitte der med 50 i range Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 riight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det kan være at jeg stiller opp som atc, men jeg er ikke sikker på om jeg er ledig den dagen. Jeg må sjekke litt rundt først =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 *Pirke, Pirke* Det heter vel Kjevik TWR. Helt Korrekt Joachim Men det er uheldigvis ikke slik på VATSIM. Man får sette under "Callsign: Kjevik Tower" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kommer sansynligvis som ENBD etter Tom Knudsen, men tør ikke booke, da jeg ikke kan garantere at jeg kommer.. ENKB er vel heller ikke Kjevik.. *pirke pirke* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det har jo ingen sagt heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Helt glimrende om folk stepper opp.. Det er også flott for de som kan de å booke posisjoner, da det er lettere for folk å planlegge turer.. Uansett vi trenger også masse tower plasser som kan funke som AFIS... Artig det også innimellom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 AFIS har ikke vært en del av treningen for S1 og S2 iallefall så langt, så det er sikkert en del som ikke er helt sikker på hvordan en slik possisjon fungerer.. Nå har sikkert alle ATC'ene fått med seg Vaccsca's nye policy på AFIS flyplasser, men for de få som ikke gidder å lese Vaccsca's sider (fy!) tar jeg å quoter dem her: AFIS-airports AFIS airports (Aerodrome Flight Information Service) are in "real world" airports that have a tower providing advisory and flight information service (but not control service) at and around the airport. AFIS airports are in VACCSCA handled as uncontrolled airports. If both ATC and pilot is familiar with AFIS, they can agree to use AFIS procedures. Service provided to flights at uncontrolled airports Flights at uncontrolled airports will as far as possible, workload permitting, be provided with traffic information. If requested and if possible, other information such as weather reports can also be provided. Traffic arriving to an uncontrolled airport is provided with information about known traffic operating at or in the vicinity of the airport. Traffic departing from an uncontrolled airport is before departure provided with information about known traffic operating at or in the vicinity of the airport. Departing traffic can be provided with ATC (route) clearence before departure, but is not provided with control instructions regarding movement on the airport (such as taxi or take-off clearence). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Blir flyving her eller et annet sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 får vel stille opp som ENVA_APP i dag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Alle piloter: Ikke glem nå at det er UTC/GMT time klokkeslettene er i... Altså blir 14:00 UTC 12:00 local her i Norge. Bare for sikkerhets skyld, kan jo være noen som har oversett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 14.00 UTC blir 16.00 i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Oj, vi ligger jo forran ja... Hehe Ja den var det mye hjelp i gitt Skal si jeg surret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 skal få oppdatert listen så fort moderator fikser dette med utløpt redigerings tid.... PLz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har booket ENZV_APP, men kan desvere ikke sitte alikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Det var da leit... Vi fra Sørum pleier jo normalt ikke å svikte. hehe Skjønner at ting kan dukke opp dag.. Uansett så håper jeg vi ser deg i dag... Ha en fin dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har booket ENTC_APP fra kl 20 (lokal) Mulig jeg kommer litt før.Blir bra dette Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Jepp.. Jeg har endret min booking fra ENTO_APP til ENAT_TWR - Så det var feil lagt inn.. Alt er endret på lister. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.