Tom Knudsen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det hadde jo vært artig med en coastal flyinn... Dvs slik jeg tenkte det.. We fly Widerøe, Coast Air and Lufttransport coast to coast.. ATC controlled airports throughout the Norwegian coast, staffing short and long airports around the coastline. Let us set some focus on those smaller more unknown airfields aswell as those bigger ones... Staff projected sectors and positions. From north to south we controll: Honningsvåg/Våland * Hammerfest * Alta * Tromsø * Stokmarknes/Skagen * Bodø / Bodø CTR * Sandnessjøen/Stokka Kristiansund * Molde/Årø Ålesund/Vigra * Ørsta-Volda/Hovden Florø * Førde/Bringeland Bergen/Flesland * Haugesund/Karmøy Stavanger/Sola * Kristiansand/Kjevik * Sandfjord/Torp Oslo/Gardermoen I tillegg til dette sektorer som Bodø/Stavanger/Trondheim Til dette vil vi trenge på en søndag 21 ATC, men målet er å få til halvparten.. Dette er noe vi som ATC i Norge klare... Jeg har satt en stjerne bak de posisjonene som er helst ønskelig til dette fly stevnet og da håper jeg alle kan trå til... Med så mange tårn og posisjoner så vil det fleste ikke få så mye trafikk, men for en flott presentasjon og god valgfrihet for de som flyr. Target for flyinn kan være nå til helgen, altså Lørdag den 1 juli... Bare for å lufte forslag... Tom Knudsen ACCSCA-6 VACCSCA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Tom detta er jo genialt nesten som en ATC session posten jeg satt opp i går men dette er værtfall bra regn med meg som ATC da du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Flott forslag! Hadde vært gøy, men selv 10+ ATC'er er en optimistisk tanke. Jeg kunne selvfølgelig hjulpet til, men det er luften som er mitt rette element! Men tanken rundt opplegget, den likte jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Høres fint ut dette. Flesland er booket nå Når blir dette da tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 setter meg opp som Værnes eller Sola jeg hvis det går bra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Tar gjerne Bodø CTR jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg flyr med glede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Doooo'h! Reiser 1.juli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Vi satser på 1 juli og holder hele lørdags ettermiddag og kveld åpen.. United ATC and Pilots we stand.. Informasjon vil bli lagt på VACCSCA sitt forum også NB.. Dette er ikke et formelt flyin i regi av VACCSCA... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Da har jeg booket Tromsø Approach fra 1800 local til 0000 local Få se hvilken av de andre posisjonene vi klarer da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Å fysh da! 1. Juli? Men da er både jeg og Thomas Gundersen bortreist.. To ATC'er/piloter mindre, nå ble jeg litt vemodig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Booker meg på Kvernberget jeg da sikkert 16.00 lokal til 00.00 ca noe rundt dær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Setter inn en avstemning her for å sjekke varmen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg vet ikke om jeg må jobbe lørdag, men på kvelden er jeg iallefall der.. Så jeg logger meg vel på det som er ledig om det så er en ctr eller liten utpost i nord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Vel så langt ser det ut som om faktisk fredag og lørdag er like bra.... Så jeg foreslår følgende... Vi deler oss i 2 grupper 5-6 ATC på fredag fra 1800-2200 local med bemanning spredd fra Kristiansand i sør til vadsø i nord 5+ ATC på lørdag fra 1800-0000 local med bemanning spredd fra Kristiansand i sør til Vadsø i nord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Følgende message er lagt opp på VACCSCA sitt forum http://www.vaccsca.org/forum/index.php?showtopic=1758 En oppdatert liste over de flyplassene som er og blir controlerte vil være tilgjengelig her på flightsim.no og vaccsca senest fredag klokken 1300 Så kom igjen folkens book din posisjon og merk den med COAST TO COAST Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Men er det kun mulig å fly Widerøe f.eks? Og andre mindre propellfly? EDIT: Jeg blir uansett å se som pilot! Veldig sannsynlig 737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Fly hva dere vil, om reglene er kun props og dere vil fly jet så gjør det. Ingen kan nekte dere å fly jet fra punkt1 til punkt2. Men jeg er vekkreist, så Flesland er ubemannet igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Ingen regler for hva som kan flyes... Her tar vi sikte på alt fra GA til Heavy Jets.. Millitær og Helikopter er også velkommen i mengdevis.. Kom igjen både ATC og piloter Anbefaler alle å kikke innom www.vaccsca.org for å få med seg hva som er booket av posisjoner og planlegge flight ut fra det... Følg også evt med på Eurobook http://www.euro-book.net/index.php?action=1&menu=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Greit at en VATSIM-nybegynner tar turen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Så klart, jo flere jo bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 dette ska bli stooort jeg booka meg til den 1 Juli på den lørdagen på fredagen kommer jeg sikkert og fly F-16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det hadde vært artig å prøvd meg på atc i multiplayer. jeg bruker bare det som er i fs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 humm ikke mulig og booke AFIS da,,,dukker kanskje opp på ENHV til helga da Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Så klart, jo flere jo bedre. Utrolig Tom, You are the man.., klarer å få så pass interesse på så kort tid for ett flyin - lenge siden sist Kansje på tide å bli assistant flyinn manager.. he he.. Count me in for a position.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Kansje på tide å bli assistant flyinn manager.. he he.. Count me in for a position.. Vel count me inn Jan... Vi ser helst å samle alle våre ekstremt gode ATC hovedsakelig på lørdagen.. Men jeg vil også kunne få be om tjenesten med å ha folk også online på fredagen... Jeg blir å sitte begge dager... Neste steg i prosessen blir som følger folkens.. Jeg vil nå ta for meg mine kontakter i VATSIM-UK og VATIL for å skape litt blest om dette artige flyinnet... Jeg vil også reklamere litt i Russland... En fin avslutninge på Juni måned. Spre rykter gutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 ENTR / BODØ_S booka 1800-0000 local på lørdag Fredag kommer jeg nok ikke hjem i tide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 må vell få luft under vingene (og over) på B200 Lufttransport jeg da=p Btw. hva er Callsignet til Lufttransport?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Luftransport= Luftransport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 ok! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.