Gjest Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Vi i OFKL planlegger nytt treff og legger ut en liten poll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har bare sett bilder fra sist FLG, men jeg fikk vite det først etter jeg registrerte meg her Geir, du [color:"red"]MÅ[/color] arrangere et nytt FLG! Er 200% sikker på at dette blir en minst like stor suksess som den forrige, om ikke mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg kommer nok garantert igjen Jeg vet ikke om jeg kan stille som crew, men dette kan jeg avklare litt nærmere, og når eventuelle datoer er satt. Passer dette inn med noen ferie osv. så stiller jeg som crew. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg kommer også Det var utrolig gøy forrige gang, og blir sikkert like gøy nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg kommer nok i år og skal dere se. Bor jo ett godt stykke unna, så jeg kan nok ikke være med i crew... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Bor ved Ålesund og JA jeg kan stille som crew om ønskelig.. JA jeg kommer helt sikkert og NEI, var ikke på FLG06 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hvor skal FLG 07 være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Der du bor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hvor skal FLG 07 være? Antaklig samme sted som sist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ja, jeg var pÅ FLG 06, ja jeg vil gjerne stille som crew. Selvfølgelig kommer jeg i år også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg kommer garantert til FLG 07 også . Jeg kan også stille opp som crew Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg var på FLG06, men skal reise til USA snart og kan nok ikke verken delta som crew eller på FLG07 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 kommer ? å ja selvfølgelig, bor jo bare et steinkast unna he he, stiller også gjerne opp som crew om det trengs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Da bel det endinger i planene mine for dette året også. Er hejmme så da blir det garantert FLG'07 på meg.. Godt er det. Kan også stilel som crew, får vel melde meg inn i OFKL snart også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg kommer garantert, men det er nok vanskelig å stille som crew. Får jeg mulighet til å stille som crew, så skal jeg gi beskjed når det begynner å nærme seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg blir nok med, men vanskelig å være crew når man er avhengig av flybussen. 200kr per tur opp dit er litt drøyt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Var på FLG06 og kommer 100% sikkert på neste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Flott tilltak igjen. Regner også med å dukke opp. Skal prøve utvide væretiden til mer en en dag denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kommer garantert, hvis jeg ikke er på Lanzarote. blir litt vanskerlig å være crew. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg kommer og kan gjerne være Crew. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Passer FLG07 for en gutt på 13 år? Hvis svaret er ja, skal jeg prøve å få dratt med meg fattern til Gardermoen. Jeg regner med at jeg er litt for ung til å være crew, eller ...? Hvis ikke har jeg kjempelyst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.