Gå til innhold

Noen som


Roy Halvorsen

Anbefalte innlegg

He he he "" Tror jeg kan styre meg. Har faktisk uten at jeg viste det forvillet meg inn på en nudiststrand. Og det er riktig. Absolutt en spesiell rase, med ingen attraktive kropper. Vertfall der jeg var. Og mens jeg stod der og skuet utover stranden, kom det en kar og stanset forran meg. Han skulle bade, reiv av seg klærne rett forran meg. Bøyde seg skikkelig ned da han dro av beg trusa. Du snakker om å få sjokk "" Jeg kunne jo se hva denne skapningen hadde spist til middag. Nei fri og bevare meg for slikt """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fysj å fysj du. Tenk å sitte på et toalettsete der ikke bare folk sittet nakne på før, men du vet hundtretusenvis har pisset og bæsjet fra før også.

 

Nokså vanlig å sitte der da..

 

Da er det greit å ha en våt 97% desifiserings våtserviette på innerlomma... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk finner på mye rart nå for tiden ja.

Æsj, hvor ekkelt er det ikke å sitte i et flysete som noen andre har sittet nakne i ""

 

Ja fysj å fysj du. Tenk å sitte på et toalettsete der ikke bare folk sittet nakne på før, men du vet hundtretusenvis har pisset og bæsjet fra før også.

 

Nokså vanlig å sitte der da..

Men man sitter ikke på toalettsetet hele turen heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk finner på mye rart nå for tiden ja.

Æsj, hvor ekkelt er det ikke å sitte i et flysete som noen andre har sittet nakne i ""

 

Ja fysj å fysj du. Tenk å sitte på et toalettsete der ikke bare folk sittet nakne på før, men du vet hundtretusenvis har pisset og bæsjet fra før også.

 

Nokså vanlig å sitte der da..

Men man sitter ikke på toalettsetet hele turen heller da...

 

Med Cancun, Mexico som destinasjon skal du nok ikke se helt bort fra at det kan skje du. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om: Goa, India. Er ikke for ingenting, at uttrykket "Delhi Belly" finnes akkurat! ""

 

I slike tilfeller er det greit at det finnes Immodium-tabletter på flyet, ellers hadde det ikke vært mange ledige lavatorys ombord!

 

Husker man iblant stadig måtte "jage" pax vekk fra trappa, som gikk fra kabinen og ned til lavatorys i underetasjen på A330-200'en. De kunne ikke forstå, hvorfor ikke køen kunne snirkle seg oppover trappa - når venteplassen der nede var full...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...