Roy Halvorsen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har flydd med dette selskapet NAKED AIR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hørte om det der på radioen i dag.....hadde man bare vært singel igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Æsj, hvor ekkelt er det ikke å sitte i et flysete som noen andre har sittet nakne i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Rodahl Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 nja.... dem som praktiserer nudisme er som regel dem man har MINST lyst til å se nakne..... jeg mener... hvor mange råsexy nudister har dere sett? jeg bare spør.... stay clothed! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 nja.... dem som praktiserer nudisme er som regel dem man har MINST lyst til å se nakne..... jeg mener... hvor mange råsexy nudister har dere sett? jeg bare spør.... stay clothed! Hadde akkurat tenkt å skrive en post om det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Asjabasja. Det som faktisk eg byrja å lure på, var om flygarane hadde uniform på deg..... hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hehe, Roy! Skal vi ta en tur til Jamaica fra Cancun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hørte du tok deg en tur Roy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 He he he Tror jeg kan styre meg. Har faktisk uten at jeg viste det forvillet meg inn på en nudiststrand. Og det er riktig. Absolutt en spesiell rase, med ingen attraktive kropper. Vertfall der jeg var. Og mens jeg stod der og skuet utover stranden, kom det en kar og stanset forran meg. Han skulle bade, reiv av seg klærne rett forran meg. Bøyde seg skikkelig ned da han dro av beg trusa. Du snakker om å få sjokk Jeg kunne jo se hva denne skapningen hadde spist til middag. Nei fri og bevare meg for slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hørte om det der på radioen i dag.....hadde man bare vært singel igjen Hvis du tar en titt på bildene som er tatt, så tror jeg du skal være takknemmlig for det du har.. Fysh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg kunne jo se hva denne skapningen hadde spist til middag. Nei fri og bevare meg for slikt hehe du studerte så nøye ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Æsj, hvor ekkelt er det ikke å sitte i et flysete som noen andre har sittet nakne i Ja fysj å fysj du. Tenk å sitte på et toalettsete der ikke bare folk sittet nakne på før, men du vet hundtretusenvis har pisset og bæsjet fra før også. Nokså vanlig å sitte der da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja fysj å fysj du. Tenk å sitte på et toalettsete der ikke bare folk sittet nakne på før, men du vet hundtretusenvis har pisset og bæsjet fra før også. Nokså vanlig å sitte der da.. Da er det greit å ha en våt 97% desifiserings våtserviette på innerlomma... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Folk finner på mye rart nå for tiden ja. Æsj, hvor ekkelt er det ikke å sitte i et flysete som noen andre har sittet nakne i Ja fysj å fysj du. Tenk å sitte på et toalettsete der ikke bare folk sittet nakne på før, men du vet hundtretusenvis har pisset og bæsjet fra før også. Nokså vanlig å sitte der da.. Men man sitter ikke på toalettsetet hele turen heller da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Folk finner på mye rart nå for tiden ja. Æsj, hvor ekkelt er det ikke å sitte i et flysete som noen andre har sittet nakne i Ja fysj å fysj du. Tenk å sitte på et toalettsete der ikke bare folk sittet nakne på før, men du vet hundtretusenvis har pisset og bæsjet fra før også. Nokså vanlig å sitte der da.. Men man sitter ikke på toalettsetet hele turen heller da... Med Cancun, Mexico som destinasjon skal du nok ikke se helt bort fra at det kan skje du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 For ikke å snakke om: Goa, India. Er ikke for ingenting, at uttrykket "Delhi Belly" finnes akkurat! I slike tilfeller er det greit at det finnes Immodium-tabletter på flyet, ellers hadde det ikke vært mange ledige lavatorys ombord! Husker man iblant stadig måtte "jage" pax vekk fra trappa, som gikk fra kabinen og ned til lavatorys i underetasjen på A330-200'en. De kunne ikke forstå, hvorfor ikke køen kunne snirkle seg oppover trappa - når venteplassen der nede var full... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 For å følge opp freakshowet enda mer.. sjekk ut www.string-emil.de - og for all del alle de crazy kategoriene til vesntre... hehe.. verden står jammen ikke til påske ass =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.