Gå til innhold

Millitær fly-eskorte over Drammen?


Ola Haldor Voll

Anbefalte innlegg

Nå for omtrent elleve sekunder siden hørte jeg fly over byen. I alt fem fly, trolig F16 e.l. jager, eskorterte et annet fly. Så ikke helt hva slags det var, men på den avstanden jeg så dem på, kunne det ligne på Learjet e.l..

 

Noen som har mer peiling på hva slags trafikk det var? De fløy skikkelig lavt - og til min store forundring, veldig sakte.

 

De fløy i retning ENGM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hadde et kamera klart,men det gikk for fort (Les: Skal litt til å ta bilde så fort gjennom en nesten umulig vinkel fra vinduet). Er vi ikke raske med å få opp oppdaterte "nyheter" her så vet ikke jeg ""

 

EDIT: Da fikk vi svar på det ! Takker ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg dette jeg også, kan bekrefte at de fulgte ganske normal innflygingstrase mot ENGM, vil tippe de lå på ca. 4000 fot. Hadde god sikt til de i 8-10 sekunder, flyr nesten rett over hjemmet mitt når de følger den traseen, mao. hadde jeg god nok til til å snu meg og finne kameraet, men jeg ble helt fengslet. Er sjeldent jeg ser jagerfly her (såg noe i går), og det er langt sjeldnere jeg ser dem i formasjon. Er bare noen alt for få ganger før jeg har gjort det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...