Alexander Paulsen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 På tide å lufte vingene? Har flightsim-ikonet stått for lenge urørt på desktop'en? Da foreslår jeg at det er tid for en tur i det blå . På fredag vil jeg sitte som approach på enva og har training. Det eneste som mangler nå er at jeg må skille nærgående trafikk på approach. Så det hadde vært fint om dere kunne tatt dere en tur opp til ENVA mellom klokken 20-23 lokal tid og sjekke om jeg duger. Takk for alle som leser dette innlegget, og en takk til for de som flyr den dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 En tur til eller fra Flesland er fin rute fra ENVA (Hint. Hint) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Bodø south vil bistå med service over ENVA luftrom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Gardermoen er fint sted å ta av fra idag Kom og fly i Norge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Og da sier vi gratulerer til vår nye utsjekka S1 - Aleksander Edit: takk til alle som fløy, og til dere som tok en ekstra utfordring for å gi Aleksander litt mer arbeid Velkommen tilbake på Flesland i morgen for neste student Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det var bra sørvis i dag ja Ganske grei trafikk mot ENGM og. Tror det var fire fly som landa der på 10 min eller noe når jeg landa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja, det er morsomt når det flakser til, men herregud man blir litt svett når det er en helt ny som forsøker seg ut på tur og er bare på tekst [Edit: Skulle noen newbies lese dette, så oppfordrer jeg dere til å være på voice. Det er MYE enklere å hjelpe!] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ikveld hadde jeg min første flight på VATSIM (Scanor 266), og det var virkelig kjempe morro! Var litt stressa i begynnelsen, men det roa seg. Dette kommer jeg til å fortsette med for å si det sånn... Tusen takk for en flott kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.