Gå til innhold

Hvordan ser din VRC/ASRC ut?


Karl Mathias Moberg

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte denne tråden for å se hvordan andre bruker mulighetene i VRC.

 

 

Personlig så bruker jeg top skjermer på pcen min + (!) at jeg har funnet et KNALLBRA program som gjør at jeg kan bruke lap-topen som en tredje skjerm! KONGE! ""

 

Bildet har 3200 i oppløsning så jeg legger en link jeg tror jeg.

 

KLIKK MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom litt før høyt inn,så jeg tok en runde rundt Kjeller uten APP's tillatelse...

Han vet nok hvem jeg er ""

 

Hmm. Det var deg, ja.... "" Jeg har merket meg deg ""

Jeg ble bra stressa, da, ja! Det var tre fly inn samtidig og du tok en liten ulovlig ekstratur, samtidig som det ene flyet ikke svarte på mine klare kommandoer, men heldigvis hadde jeg bedt det flyet nærmest deg om å gå i hold, så det var ingen STOR krise, bare om du hadde forvillet deg inn mot BGU...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så bruker jeg top skjermer på pcen min + (!) at jeg har funnet et KNALLBRA program som gjør at jeg kan bruke lap-topen som en tredje skjerm! KONGE! ""
Er det Maxivista det er snakk om, Karl Mathias? I såfall har du en link?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki....jeg "Undocka" det ikke, bare prøvde å dra et som jeg vill eha over...skal teste det senere i kveld...

 

takk skal du ha...

 

jeg fikk det nok ikke til nei, prøvde å undocke feks FMC, det var det ikke mulighet til. Så jeg fikk ikke dratt over dette til bærbar pcen min... ""...trodde jeg skulle klare det... "" jeg prøvde også med i minimere vinduet til Fs uten at det hjalp. selvfølgelig prøvd også i full screen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...