Svein T. Henriksen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Strålende! Du fikk 23 av totalt 23 poeng Dette er ganske enkelt STRÅLENDE!! Gratulerer så mye, du navigerer perfekt i luftrommet. Sjekk fasiten eller Ta testen en gang til Haha.. trodde den sku være vanskelig jo... Men jeg er flink til å tippe antar jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Strålende! Du fikk 23 av totalt 23 poeng Dette er ganske enkelt STRÅLENDE!! Gratulerer så mye, du navigerer perfekt i luftrommet. Må le litt også. Det var jo enkle spørsmål for en flyentusiast da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Grønmyr Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du fikk 18 av totalt 23 poeng Dette er imponerende bra, du kan mye om mangt. Bravo:-) jaja... kunen vært værre, jeg får skylde på at det er langt imellom man ser flyene her fra Lillehammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 21 av 23.. Mer enn forventet fra min side! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg fikk dette resultatet i den testen: Out of 20 quiz questions, you got 18 correct answers (90% correct)! Det er flere tester, hvilken tok du? Airliners-testen er ganske grei, men det blir en hel del vanskeligere på enkelte av de andre Out of 20 quiz questions, you got 20 correct answers (100% correct)! På airliner detta da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 23 riktige.. takk for i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.