Vegard Humlen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei! I kveld tenkte jeg og en kompis at vi skulle ta en tur på Vatsim. Men et er ett lite problem. Jeg kan ikke se han. Jeg ser alle andre og han ser meg men jeg kan ikke se han! Er det noe brannmur av ett slag som er problemet? Håper noen kan hjelpe Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Samme problem her med en annen person. Vi får begge beskjed om at den andre v oss har logget av. Deretter ser vi ikke hverandre, men alle andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Gå på muliplayer og sjekk om du har joina der, hvis ikke trykk på SQ eller hva det heter og join Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Humlen Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Ser andre så vi må vell være tilkoblet for det. Ser også navnene til andre som er på i chatteboksen. Men ikke navnet til han jeg skal fly med. Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen som har et svar her ? Fikk problemet her jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Grunnen til at mange av dere ikke ser hverandre er pga. at det er noe tull "igjen" med serverene. Opplever dette selv nå og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 samma hær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Et mulig alternativ her er når dere ser flyene online, så legg selv inn server register filene som gjør at alt blir statisk i registeret.. Dvs at du logger opp med de samme server listene hele tiden og forhindrer at de oppdaterer seg med gjevne mellom rom.. En slik register patch kan lastes ned på squawkbox forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.