Thomas Johannessen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Heihei! Er det noen her som er interessert i et FS-treff i Bergen? Da er det to ting jeg vil forslå: Enten så kan vi ha FS-lan, jeg har god plass på Universitetet med god linje. Eller så kan vi ta en FS-BBQ(grill)-fest hjemme hos meg! (Bor i sentrum) Noen som er interessert? -- Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Flott initiativ det der. Hadde hatt veldig lyst å samles på Flesland en ettermiddag for litt spotting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det hadde jo vært artig, lenge siden vi har hatt noe felles opplegg for flyinteresserte her i Bergen. Count me in så lenge jeg har muligheten til å stille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Helt enig Kristoffer. Bra at det er noen som tar ansvar. Kjempe opplegg! Count me in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Høres konge ut dette jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Høres kjempeartig ut! Men for min del håper jeg at det blir etter 20 juni, da jeg ikke kommer hjem fra Oslo før det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmus Spanne Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Blir det sånn halveis så LG 06 bare uten alle foredragå? Bler kanskje me, komme ann på datoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Så lenge datoen passer er jeg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 HAHA dette er det dummeste jeg har hørt... fs treff... no har jeg hørt det og...... jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hva er det som er så dumt med det da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Var en spøk da men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Heisann! Blir dette noe av? Trenger du hjelp til noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hehe Dra i gang nå Arild!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.