Gå til innhold

Om SAS hadde gjort dette!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva vet egentlig vi om SAS gjør det med vilje? Bevis?

 

Tror ikke SAS heller er så dumme at de belaster kunder dobbelt MED VILJE. Det er nok heller en feil der også.

 

Hvis SAS Gjør noe er det MED VILJE

men om Norwegian gjør noe er det en FEIL ""

 

Unnskyld spydigheten, men denne forsto jeg oppriktig talt ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Dette skjedde med meg for omlag to år siden. Da fikk jeg beskjeden at de tok Visa resvr på konto for å forsikre beløp (Tilsvarende skjer ofte ved besøk til utlandet da spes Canada, Usa). Har de fortsatt såkalt "datafeil", eller kjører de resvr uten å opplyse er fortsatt ukjent...

 

Edit: Sitat:"unnskyld spydigheten, men denne forsto jeg oppriktig talt ikke". Enig med deg der. Jeg drikker Friele kaffe, bruker Telenor, drikken kun Tine melk og flyr SAS ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen flyselskap er ute etter å ta dobbelt betalt av sine egne passasjerer med vilje. for det er jo tross alt passasjerene som holder selskapene i gang.

 

Syns nu at folk burde ha litt mere tillit til SASbraathens. for norwegian har ikke noe ryggrad, eller mye penger til overs i baklomma. så visst det er noe som skjer, så er norwegian de første som parkerer tøflene sine, for både SASbraathens og Widerøe har nåkk kapital til å overleve en liten stund.

 

SASbraathens har hatt mye tøv i det siste, men folk har kort hukommelse, så om 1 månes tid så er det glemt. [color:"red"] [/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men mitt hovedpunkt her er at om SAS hadde gjort dette så hadde de blitt hetsa så det holder og det tror jeg forklarer noe av mitt punkt. Ingen selskap gjør dette med overlegg, det lønner seg rett og slett ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men mitt hovedpunkt her er at om SAS hadde gjort dette så hadde de blitt hetsa så det holder og det tror jeg forklarer noe av mitt punkt. Ingen selskap gjør dette med overlegg, det lønner seg rett og slett ikke..

 

jeg er fullt enig med deg der.. hadde det vært SAS braathens som hadde gjort dette, hadde det vært på forsidene i alle avisene i flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...