Gjest Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Da hadde denne posten blitt lagd 3 minutter etter at nyheten kom ut. Men det er kansje ikke like pop og mobbe Norwegian? Norwegian belaster kunder dobbelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Torp Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Denne feilen rammet faktisk meg. Men oppdaget det med en gang så det ordnet seg veldig fort. Har fortsatt tillit til Norwegian. Men det er nok som du sier, ikke like populært å mobbe Norwegian som SAS Braathens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det var jo bare en feil i systemet dems, ingen grunn til å mobbe SAS ha gjør det med vilje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Lindin Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva vet egentlig vi om SAS gjør det med vilje? Bevis? Tror ikke SAS heller er så dumme at de belaster kunder dobbelt MED VILJE. Det er nok heller en feil der også. Hvis SAS Gjør noe er det MED VILJE men om Norwegian gjør noe er det en FEIL Unnskyld spydigheten, men denne forsto jeg oppriktig talt ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 8. mai 2006 Premium Medlem Del Skrevet 8. mai 2006 Dette skjedde med meg for omlag to år siden. Da fikk jeg beskjeden at de tok Visa resvr på konto for å forsikre beløp (Tilsvarende skjer ofte ved besøk til utlandet da spes Canada, Usa). Har de fortsatt såkalt "datafeil", eller kjører de resvr uten å opplyse er fortsatt ukjent... Edit: Sitat:"unnskyld spydigheten, men denne forsto jeg oppriktig talt ikke". Enig med deg der. Jeg drikker Friele kaffe, bruker Telenor, drikken kun Tine melk og flyr SAS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Håkon Dallavara Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Tror ingen flyselskap er ute etter å ta dobbelt betalt av sine egne passasjerer med vilje. for det er jo tross alt passasjerene som holder selskapene i gang. Syns nu at folk burde ha litt mere tillit til SASbraathens. for norwegian har ikke noe ryggrad, eller mye penger til overs i baklomma. så visst det er noe som skjer, så er norwegian de første som parkerer tøflene sine, for både SASbraathens og Widerøe har nåkk kapital til å overleve en liten stund. SASbraathens har hatt mye tøv i det siste, men folk har kort hukommelse, så om 1 månes tid så er det glemt. [color:"red"] [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Enig, men mitt hovedpunkt her er at om SAS hadde gjort dette så hadde de blitt hetsa så det holder og det tror jeg forklarer noe av mitt punkt. Ingen selskap gjør dette med overlegg, det lønner seg rett og slett ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Håkon Dallavara Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Enig, men mitt hovedpunkt her er at om SAS hadde gjort dette så hadde de blitt hetsa så det holder og det tror jeg forklarer noe av mitt punkt. Ingen selskap gjør dette med overlegg, det lønner seg rett og slett ikke.. jeg er fullt enig med deg der.. hadde det vært SAS braathens som hadde gjort dette, hadde det vært på forsidene i alle avisene i flere dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hvorfor gidder dere å krangle om hvilket flyselskap som er best? Ser dere noen som KRANGLER på et forum hvilket forsikringsselskap som er best, eller hvilken bank som er best? Å sitte i en SAS 737 er akkurat like pyton som å sitte i en norwegian 737. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 He he, er nok ikke like interessant og "eksotisk" å diskutere forsikringsselskaper og banker. PS: personlig hadde jeg nok foretrukket en 737NG fra SAS, framfor 737classic fra DY! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.