Svein Tore Duås Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Sliter litt disse her Flere her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det kan umulig være spessielt gøy å være passasjer på den første flygningen der! For det jeg så var vel denne videoen filmet på Madeira, og flyplassen er jo kjent for sine farlige vindrettninger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ristet godt der ja... Madeira ser ut som en spennende plass å fly til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gard Gitlestad Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hepp... Kan riktignok ikke unngå å reflektere over den andre videoen, det går tydeligvis sport i å bruke dødsulykker som underholdning. Synes at dette objektivt sett er ganske merkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Satt og tenkte på AKKURAT det samme då eg såg det. Dersom eg hadde missta nokre av mine næraste i ei ulykke så hadde eg reagert kraftig på at det vart brukt so munderhaldning seinare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hepp... Kan riktignok ikke unngå å reflektere over den andre videoen, det går tydeligvis sport i å bruke dødsulykker som underholdning. Synes at dette objektivt sett er ganske merkelig. Derfor jeg valgte å la være å kommentere den andre filmen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Klokt valg Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 NR2:Fæl.Spesielt med den fæle technomusikken i bakgrunnen. De som satt i den første der var nok bra slitne i magan når de kom ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Dobbeltmoral!!: Fyren var på jakt mens kona hans var på veg til graven!! Herregud.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hahahaha, jeg ler!! Forbanna bra! Sorry for off-topic! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter Karlsen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 får ikke noen mulighet til å se filmene.må en innstalere meta cafe,eller er det noe med innstillingene mine tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.