Gå til innhold

Widerøe med ny rute: Bergen-Tromsø m/DHC8Q400


Lars B. Frostad

Anbefalte innlegg

Etter sigende (annet forum) så var Bombardiers demo-Q400 innom Tromsø da den var på norgesbesøk sommeren -99, så det er ikke første gang nei... ""

 

Nei sånn sett, men jeg mener på offisiell passasjerrute.

 

Når den var her i 99 så var det på demotur, ikke i Widerøes farger, men med Q400 Rollout livery, så den i Tromsø, da den var her i 1999, flott lang maskin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sigende (annet forum) så var Bombardiers demo-Q400 innom Tromsø da den var på norgesbesøk sommeren -99, så det er ikke første gang nei... ""

 

Nei sånn sett, men jeg mener på offisiell passasjerrute.

 

Når den var her i 99 så var det på demotur, ikke i Widerøes farger, men med Q400 Rollout livery, så den i Tromsø, da den var her i 1999, flott lang maskin!

 

Da var mens jeg ennå jobbet på - dvs mens stasjonen besto - toswf. En stor fin dag på jobb, det ble tatt masse bilder. Det jeg husker best var at den tok av fløy en runde over byen, før den kom i en lowpass før den dro rett opp og forsvant - herlig! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...