Gå til innhold

Norges flotteste spottingplass


pål palmberg

Anbefalte innlegg

hehehe "" jeg må le... Nå var ikke dette innlegget ment som en konkuranse om hvem som har den beste spotteplassen. Var egentlig ment som en liten INFO til Dere som kommer til Bodø for å se på fly. Terassen ligger rett ved luftfartsmuseumet. Ta turen innom når dere er i Bodø :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotteplassen i Tromsø er best, fordi vi står midt i Smørøyet "midt" på rullebanen, slik at vi ser både Runway 01 og 19 fra den plassen, står vel 50 meter fra rullebanen tenker jeg, har stått der en del timer av mitt liv! ""

 

Man står nesten så nært at man kjenner lufttrykket fra flyet når det letter eller lander.

 

Sto der en gang det var skikkelig regn og drittvær, så kom en Spanair A321 EC-HPM, fra Gran Canaria, og det sprutet så intens at jeg nesten var søkkvåt fra topp til tå, og det er faktisk sant! ""

 

Agnor Bertheussen kan faktisk skrive under på at det er den nest beste plassen i Norge. Jeg og han har vært der og spottet i lag. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Plassen er ABSOLUTT brukbar ja! Har bare vært der en gang men det blir vel kanskje flere!

 

Det kommer garantert til å bli flere turer dit utpå våren da Novair, Spanair, Sky Airlines, Hapag Lloyd, Eurocypria, Balkan Holidays og Thomas Cook, muligens Corsair. Air Mediterranee og Star Airlines også. Corsair med sin B734 og Star Airlines med sin A320, og Air Mediterraneè med sin A321-200 begynner og flyr her oppe! Tro meg! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...