Gå til innhold

Widerøe til ENNK!


Fredrik Bachke

Anbefalte innlegg

Hurra! Snart er dagen her. Første flights:

 

Bodø til Narvik

Flyavgang 1 lørdag, 1. april 2006

Avreise: 07:30 Bodø, Norge - Bodø

Ankomst: 08:10 Narvik, Norge - Framnes

Flyselskap: Widerøe 858 e

Fly: De Havilland DHC-8 Dash 8

 

---------------------------------

 

Narvik til Bodø

Flyavgang 1 lørdag, 1. april 2006

Avreise: 08:25 Narvik, Norge - Framnes

Ankomst: 09:05 Bodø, Norge - Bodø

Flyselskap: Widerøe 857 e

Fly: De Havilland DHC-8 Dash 8

 

-------------------------------------------

 

Noen som skal og ta bilder av første ankomst? I'm there! """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig Kim!!

 

Og der står de vell ca 50% av tiden får jeg intrykk av.

 

Nei det er ikke Lufttransport som flyr der nå...det er fortsatt Kato Air. Enn så lenge

 

Jeg har vanskelig å se for meg hvordan det selskapet skal klare å holde seg oppe med bare to flyvninger per dag. Det blir 50 min flytid for pilotene på en tur. Ganger med to så kommer de ikke over to timer engang, Hvem vil ha det slik når man vil skaffe seg timer?

En annen ting er jo alle de tekniske problemene de har. Ja vi får se. Jeg tror nok Kato Air har gracd sin egen grav her, og det er det bare seg selv de kan klandre. De trodde de var sabla smart da de la inn anbudene, og la inn et meget lavt anbud på Røst og ett høyt bud på Narvik. De trodde ikke Widerøe var så interesert i Narvik at det skulle gå greit å kreve mye for den ruten. La derfor inn en lavt bud på Røst slik at de var sikkret den. Men nå sitter de med skjegget i postkassa.

 

<Min Mening>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å pirke litt så sto ikke Kato Air på Evenes med tekniske problemer i går men på Framnes. Hadde visst problemer med en motor eller to. De ble skrudd på halve dagen noe som resulterte i at alle avganger frem til 16:20 ble innstillt. Og slike dager har det dessverre vært alt for mange av de 3 årene Kato Air har fløyet NVK-BOO-RET.

 

Nei, godt å ha Widerøe tilbake selv om heller ikke deres punktlighetsstatistikk har vært den beste det siste året. Men de kansellerer nå i hvertfall ikke samtlige avganger i dagesvis av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...