Eirik Støylen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 God tid på å planlegge og spare litt gryn Noen som kunne tenkt seg på dette? Vet ikke om jeg selv skal da, men en tur dit kombinert med juleshopping? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ja, dit legger jeg alle kluter til for å komme meg. Skal legge inn søknad hos kona umiddelbart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Offtopic: Jøss. Er du sjefen i huset, og har fått lov av kona å si det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Nei i vårt hjem er det jeg som har siste ordet. Det pleier som oftest og være "javel kjære...." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det, hadde vært ekstremt kult, tror jeg skal begynne og spare penger til det fra nå av, tror det kan blr ekstremt gøy, men hvordan kommer man seg dit fra Oslo, går det direktefly fra OSL til Birmingham??? I allefall tror kanskje jeg skal ta meg en tur ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ingen direkte fly fra OSL nei, du må via CPH. Derfra flyr SAS til BHX nonstop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Javel, men da er det vel ikke noe problem! Takk skal du ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Fant faktisk billige billetter for meg, fra Tromsø til Birmingham med hotell og hele pakka for 4433 kroner på Reisefeber.no! Hvis det er noen som er på jakt etter samme pris, så gå inn på Reisefeber.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg kom unna med Kr.3151,- fly t/r + hotell, så det er det ingenting å si på. God Jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg kom unna med Kr.3151,- fly t/r + hotell, så det er det ingenting å si på. God Jul Jaja, men du bor trossalt i Oslo, jeg bor i Tromsø. Du bestilte den fra Reisefeber.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ja, bare fulgte linken din. MEN.... Vi i OFKL vil prøve å få laget en fellestur for våre medlemmer med reduserte priser på reise og opphold. Vi skal ha et styremøte i nær fremtid, og vil diskutere rammene rundt en slik tur for våre medlemmer. I alle tilfeller skal vi klare å få de 100 kronene medlemskapet i OFKL koster, innspart på denne turen. Vi kommer tilbake med mer når vi har fått kommet litt lenger med saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Tenkte jeg skulle ta meg en tur i fjor, men jobben kom i veien. Får vel prøve igjen i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 det frista utrolig mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 jepp dette hadde vært veldig ok, må forsøke og komme meg dit tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.