Thomas Lorentzen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Endel bookings nedover i Europa, så vi blir noen som tar turen Nordover til OSL. Ser at Meyer og Sager har booket APP og TWR.. om noen tar CTR så er vi snart i mål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Om ikke andet skal jeg sørge for, at I får dækning i Danmark i aften. God vind! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Møje godt! Highly appriciated! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 jeg har bokka ENBR hvis noen vil fly dit er det bare og fly i tiden 19:30-21:30local:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Satser på at ikke alle forsvinner i det vi kommer inn over Norsk Luftrom - får ikke tatt av fra MUC før 20:00 lokal, det er da morroa starter der nede.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Endel bookings nedover i Europa, så vi blir noen som tar turen Nordover til OSL. Ser at Meyer og Sager har booket APP og TWR.. om noen tar CTR så er vi snart i mål! Meier hehe. Yep. vi skal sitte et par timer ja. Velkommen skal dere være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Beklager O'mighty! Hadde vært stas om dere var der til gjengen ankommer, vil nok ha ETA mellom 21:45 og 22:00.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Vet ikke hvor lenge Christian skal sitte der, men jeg skal vente på dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 ENOS er booka til kl 21, og ENTR til 22 ser det ut som Alle tider zulu: ENOS_CTR 1700-1900 Jonas Mindt-Soot ENBR_APP 1730-1930 Daniel Larsen ENGM_TWR 1800-2000 Trond Meier ENGM_APP 1800-2000 Christian Sager ENTR_CTR 1800-2000 Tom Knudsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 jeg har endret min bokking til ENGM_GND så da har vi tower, approach. control og ground, så dere kommer til og få en flyplass full av ATC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Yeeey.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 er dere mange som kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Oslo vil gi service for alt sør for Trondheim, er jo flust av flyplasser i Norge som mange flyr til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 dette blir gøy, med en nesten fully staffed flyplass og trondheim control med det hele.. Men hvor mange er det som kommer på den turen din Thomas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 3stk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 ok:=) det kommer sikket mange fler også, når det er så mange ATCèr online:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har endret min booking - Now serving Bodø South fra 1700-1900 UTC / 1900-2100 lokal tid.. Mulig jeg blir sittende lenger. Alt etter hva som skjer løpet av kvelden..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg blir vel sittende på en eller annen posisjon til klokka 12 i kveld. (Lokal tid selvsagt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Syns det er merkelig rart vi ikke ser noe til Daniel Larsen? Wææ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Forsvant... Ihvertfall. At time 21:11EST er ENGM_APP ENGM_TWR ENOS_CTR ENZV_APP online! Kan dere ikke ta en tur mellom enzv og engm Kjedelig her alene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Ja, en kjempetur helt til jeg var på 0.8NM final 19R.. Wops! "Microsoft has encounted a problem.." Det er vel ett år siden jeg sist så den meldingen, så det passa jo jækla bra at den kom akuratt nå! Edit: Takk til Jonas, Trond og Christian for "Job well done!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Først, sorry Daniel for at vi masa på deg .. men GND er virkelig ikke nødvendig på en slik kveld, og mer app's rundt om i landet gir mer trafikk. Book GM i morgen eller lørdag da vel. Ellers, takk til alle som fløy i kveld. Var gøy både som APP og TWR, spesielt da vi hadde 5 fly i nærområdet samtidig. Ble litt kort mellom enkelte, men det gikk bra til slutt (Kom gjerne tilbake med tilsvarende trafikk på søndag for min utsjekk! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 den er grei Trond jeg forsto det jeg også, så jeg satt litt på ENBR istedet, men så fikk jeg besøk som jeg skrev i ATC chatten så jeg måtte logge av,men idag har jeg ingen planer så det er bare og komme og fly Har bokket GM fra 1700lokal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Kom igjen da, det er fredag, få opp engm_gnd, engm_twr, engm_app, engm_dep, enos_ctr, entr_ctr, enva_app, enva_dep, enva_twr, enva_gnd. Fra spøk til det virkelige, kommer det noen flere atc opp eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Mange som har annet å gjøre i helgene vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Offisielt starter vel ikke helgen før Lørdag 14:00 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Kom igjen da, det er fredag, få opp engm_gnd, engm_twr, engm_app, engm_dep, enos_ctr, entr_ctr, enva_app, enva_dep, enva_twr, enva_gnd. Fra spøk til det virkelige, kommer det noen flere atc opp eller? enva app og twr kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Kom igjen da, det er fredag, få opp engm_gnd, engm_twr, engm_app, engm_dep, enos_ctr, entr_ctr, enva_app, enva_dep, enva_twr, enva_gnd. Fra spøk til det virkelige, kommer det noen flere atc opp eller? Ingen verdens ting som heter ENGM_DEP, man har ENGM E APP og W APP. Dessuten har gjerne folk andre ting å gjøre på en fredagskveld enn å fylle Norsk luftrom Uansett er det unødvendig med så mye ATC når det bare er 20 fly i Norge, MAX. Selvom du sannsynligvis spøkte ENGM APP, ENBR APP, ENZV APP, ENVA APP, ENBO APP, ENCN TWR, ENOS CTR, ENBD CTR, ENBD S CTR og ENZV CTR hadde vært perfekt. Alene som APP kan jeg fint takle den trafikkmengden som ofte fordeles mellom CTR, APP, TWR og GND. Grunnen til at mange samler seg på ENGM er at trafikken på de andre flyplassene i Norge er for lav. Hvorfor flyr ikke pilotene mer til f.eks. Flesland? Er vel over 30 utenlandsruter derfra, i tillegg til masse innenlands. Kommer det fly til BGO kommer det garantert ATC. Etterhvert vil nok ENBR APP, ENGM APP osv være online omtrent hver kveld om trafikken øker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 ENZV CTR Er forsåvidt ingenting som heter det heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 ENVA App er forøvrig tilbake etter en liten matpause ENOS ENTR er også oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.