Werner Rafteseth Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det var et helikopter av typen Agusta 109 E Power som styrtet på øya Austre Bokn mellom Haugesund og Stavanger i morges. VG Dagbladet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Fra TV2-nyhetene - video og reportasje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Noen som kjenner registreringen?...... mulig at dette er en av maskinene som er stasjonert på Flesland.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 ska visstnok i følge et mer annerkjent flyforum var LN-OLH det er snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Et mer annerkjent flyforum? Nå ble jeg interissert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Noen som kjenner registreringen?...... mulig at dette er en av maskinene som er stasjonert på Flesland.... Helikopteret opererer fra Lufttransport AS sin base på Sola. Lest i Dagbladet. Det er vel ikke så mange på Sola? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg vet at det ihvertfall er et helikopter som er stasjonert her nede på sola. Tviler på at det er fler er bare et jeg har sett til nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Helikoptrene roteres, når et har ettersyn server det andre både Bergen og Sola. Jeg kan desverre ikke si noe som helst om denne hendelsen, men vil henvise til rapporten fra Havarikommisjonen når den en gang kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Her ser dere deler av registreringen hvis dere enda ikke vet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Er nok mulig at de roteres, ja! Har sett både LN-OLI, LN-OLE og LN-OLH i hangaren på Flesland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 LN-OLE er en Dauphin N2..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det har du jaggu rett i...og jeg regner med at jeg forvekslet den med LN-OLA. Forøvrig er det LN-OLI som vanligvis er å se på Flesland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 ska visstnok i følge et mer annerkjent flyforum var LN-OLH det er snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.