Tom Knudsen Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 En liten morro pole for å se hvilken av disse 20 kjente flyselskapene som stikker seg frem.. Velg med omhu og så mange du liker... (PS de du liker både paint og flytyper.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Skal det forstås slik at service og komfort på reiser ikke spiller noen rolle her? Skremmende at så mange liker lufthansa, de er jo både stygge og med god margin det verste flyselskapet jeg har fløyet med. De som liker Lufthansa tror jeg ærlig talt mangler erfaring med lange flyturer... =) Savner Singapore Airlines på lista di, alle som har flydd med dem vil si seg enige med meg at bedre blir det bare ikke. Nøyaktig 1 måned igjen nå så er jeg ombord i et SQ fly for 5. gang, gleder meg grenseløst til gjensynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Continental på grunn av deres mange AOMer som ligger og slenger på nettet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 hehe Sant det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Artig å se SAS Braathens stikker av med seieren her.. Om ikke noen tar i et tak og stemmer Norwegian da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.