Gå til innhold

Noen Jenter


Stian Czybulla

Anbefalte innlegg

Heisan

Lurer på om det er noen jenter i det hele tatt som fly online ved hjelp av squawkbox?. Nå har jo jeg flydd og Kontrolert en del da, men det er liksom noe som mangler, "jo nemlig jentene". For det viser seg at det blir mer og mer jenter som blir Piloter, og da hadde det jo blitt mer virkelig vis jentene hadde kommet online også, ikke vet jeg, men er dere ikke enig?

MVH Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helt enig stian! jeg var nettop å fløy litt bort i statene.

Å jeg må si jeg var litt overasket, spesielt i New York det var vel minst 3 kvinnepiloter på en gang. Så jeg sier til dere jenter som ser denne postingen!! logg dere på og begynnd å

fly online med gutta. :-) Det er liksom noe som mangler.

 

Hilsen Rååånesimmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:har en i klassen som heter Rikke,hun vil bli real life pilot slik som meg,fikk hun til og starte med simming,eg har Brennt ut masse vis av fly\\paneler og dei programmene hun trenger men om ikke så altfor lenge når hun har sittet seg inn i det da er hun med og fly online ,tror hun trenger litt hjelp i starten men det fikser vi her i forummet sa eg så da var hun helt i hundre.

Snakkes folkens

Mvh Dag Christer og Rikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...