Gunnar van der Meeren Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 3.prisvinneren fra Cloud9 sin Aerobatic Screenshot konkurranse har forsatt ikke meldt seg. Denne personen postet «Spitfire over London» under nickname «Eagle» og i profilen står det «loctation: Norway». Du har nok også mottatt en mail fra arrangøren. Fint om du, eller noen som vet hvem «Eagle» er, kan gi en lyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S H Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Skybert ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er ikke Mark "Eagletail" Ledingham? Mark, mate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Ikke godt å si hvem det er. E-post adressen er en online.no. Han står også oppført med Location: Norway. Og jeg tror (innbiller meg i hvert fall) at han fra tid til annen besøker forumet her. Arrangøren fortviler litt, for de skulle gjerne ha overrakt ham premien. Jeg drister meg til å vise bildet hans i et siste desperate forsøk på å finne frem til «Eagle» Kanskje noen gjennkjenner dette....??!! : [image]http://www.bak.no/A/thirdeagle7zf.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Minner meg mer og mer om Eagletail.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mark Ledingham Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei dokker! Kjempeflott bilde, men dessverre er det nok ikke meg som står bak. Jeg håper dere finner fram til rette vedkommende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Takker Mark! Da er du sjekket ut. Takk også til Stian (og dere andre) for godt engasjement. Håper fortsatt at «Eagle» melder seg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Rart å delta i en konkuranse for så å fordufte. Han hadde tydeligvis lite tro på bildet sitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Yep, høyst merkelig. Han er da også kontaktet på mail...uten respons. Begynner å bli litt bekymret for hva som kan ha skjedd med ham... Jeg så også dette bildet postet i et annet forum (trolig AVSIM) rundt slutten av Januar. Mulig denne posten inneholdt flere opplysninger om «Eagle», men jeg finner dessverre ikke tilbake til denne heller..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det store vårmysteriet . Hva om man tok kontakt med Telenor da han har onlineadresse? Kanskje de vet hvem det er og kan ta kontakt med han. Det KAN jo være en som ikke er på forumet selv om dette er lite trolig . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Brauten Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det er vel ikke verre enn å bare søke etter Eagle på Avsimforumet da. Han frekventerer Avsimforumet så og si til daglig etter hva jeg har sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 OK!...mulig at dette er en som har brukernavn «ORN» (på AVSIM) og bor i Akershus?...... Hvem kjenner ORN da?.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øivind Nilsen Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 He he, morsomt å være "the mystery man" La merke til at jeg ble nr. 3, og gledet meg over det, men jeg trodde det kun var nr. 1 som fikk premie, derfor har jeg latt det bero. Har ikke blitt kontaktet av noen ang. dette selv om adressen i profilen på sceenshot-forumet er riktig. Fikk mail fra Gunnar i dag, og det er den eneste henvendelsen jeg har fått. Tusen takk for hyggelige kommentarer, og for at jeg fikk være "the mystery man" i noen dager! ØRN (aka Eagle) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Takker for god innsats alle sammen. Godt at vi fant frem til Øyvind, som nå forhåpentligvis endelig kan innkassere 3. prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hva var 3.prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Aviano Air Base scenery fra Cloud9! http://www.fscloud9.com/php/products.php?lang=EN&id=67 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øivind Nilsen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Aviano er på plass, takk for hjelpen, spesiel takk til Gunnar Begynner å bli bra det området der, Aviano, Rivolto og rett inn i fantastiske Holger Sandman alper ... ØRN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.