Gå til innhold

Lite problem med explorer


Anbefalte innlegg

Har meldt meg inn i Virtual Widerøe og synes det virker som en flott side. Men jeg kommer meg ikke inn på "Pilot center". Får bare opp "finner ikke side". Det er kun på disse sidene jeg har opplevd lignende problem. Det samme skjer i Firefox, så det nytter ikke. Prøvde på skolen i explorer og der gikk det fint. Hører med andre og de har ikke samme problem. Må jo være noe på maskinen min som hindere denne siden å bli åpnet. Er litt kjipt da det er samme siden som logger timer fra FSlog. Det er siden "www.fsdash8.com" dette gjelder. Har pratet med Freddy og han kan heller ikke skjønne hva feilen kan komme av da alt ser normalt ut hos han.

 

Er det noen som kan komme med tips til meg blir jeg veldig gla. Go helg alle sammen. Drar en snartur til Trondheim i morgen. Kanskje det blir noen REAL-bilder fra turen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...