Gå til innhold

Hvordan kalle på supervisor

Daniel Larsen

Anbefalte innlegg

hallo idag trenge jeg virkelig supervisor jeg satt ENGM_V_aPP og to tyske karrer susa over flyplassen i 30 min uten at jeg fikk kontakt, de hadde også SQ:SNBY og jeg trenge da supervisor, men er komandoen .WALL?

Dette er iallefall et vaccscaforum spørsmål Daniel. (jeg vet du er registrert der, ta kontakt om du ikke kan logge deg på - accsca12 (at) vaccsca.org)

men kommandoen er .wallop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig som Tom sier når du skal tilkalle SUP/ADM, men det er ting Dere kan gjøre med slikt,

1. Ta screnshot av hendelsen i ASRC

2. Sjekk Serverinfo - der finner du Navn og ID på den som gjør slikt - Ta screnshot av dette også (der navn og ID vises)

Det hjelper jo ikke på problemet der og da, men vips du har en sak som kan benyttes i ettertid, og vil være til stor hjelp videre om det skulle være nødvendig.

Men HUSK selv om UFOène skaper problemer for deg, må du fortsatt holde annen trafikk unna disse, slik at det ikke oppstår problem for de som har det gøy og følger reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips når sånt skjer.

Hiv alle andre fly som skal til den flyplassen i holding et stykke unna flyplassen.

Tilkall en sup. som du finner online på servinfo. Få den sparket ut, og så slipper du ut alle flyene du satt i holding igjen.

Har gjort dette selv før og det virker fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...