Jon Berg Jørgensen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Noen som vet hvor mange fra Trøndelag som skal nedover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Får vi lokket ham opp i et fly under stevnet, vil det også være en mulighet for å høre (!) hvordan det føles å fly akrobatikk. jaja, vi husker da vel åssen Jan Erik var i F-16 225 Dager igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 *Bump* Det blir displayteam! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Alright! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Sulebust Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Sikkert et dumt spørsmål fra en som ikke har vært på så mange slike arrangementer (men skal denne gangen... hotell er allerede bestilt), må man forhåndsbestille billetter for å komme inn ? -Bernt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 "Det er første gang sveitserne er i Skandinavia" Vel, det må være en såkallt sannhet med modifikasjoner. Mulig det er første gang de er i Skandinavia etter at de byttet til F-5, men de har iallefall vært i Norge før, dengang med skikkelig fly Hawker Hunter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 må man forhåndsbestille billetter for å komme inn ? Niks. Billetter i porten. Vet ikke om det blir forhåndssalg ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Patrouille Suisse er vel og bra, men stemmer det at Patrulla Águila også legger turen innom? Ting ser ganske bra ut så langt, og kommer det noen spennende solo-display-innslag i tillegg så legger jeg vel turen bortover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dette må jeg få med pappaen på. Blir digg med display team! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn.Hansen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Der skal jeg også Skal faktisk være Crew under showet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 men stemmer det at Patrulla Águila også legger turen innom? Vel, det står ikke på Sola Airshow sine sider, men sjekk her - søk på Patrulla Aguila. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Se der ja, står på scramble.nl også, så da stemmer det vel da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Håper det De har ikke lagt ut flystevnekalenderen for 2007 på egne sider ennå, men en av nyhetene sier de skal til Norge i 2007, så kryss fingrene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei, Då bler d jaffall nok F-5er på Sola de dagene ja ... Jeg så de Spanjolene på Pratica di Mare i Italia i fjor og de kan sine ting selv om farten ikke kommer opp mot de fleste andre teamene. Jeg likte spesielt begynnelsen på oppvisningen. Det så ut som de fløy i hytt og vær med 2 ships og single ships og kryssa hverandre i en herlig røre. Så plutselig, innen ett halvt minutt eller noe, var de joina i tett formasjon.... Godt jeg har ferie den uka der, hadde ikke blitt jobba noe særlig nei Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Andreassen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Noen som vet hvor mange fra Trøndelag som skal nedover? Jeg skal vertfall! om vi ikke har klassetur eller noe sånt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det blir knallhelg Skal være crew jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvis jeg får lov, så kommer jeg! Fikk ikke lov sist gang men tror jeg får lov denne gangen. Eneste problemet er overnatting. Det var forresten SAS Braathens som var billigst fra Bodø til Stavanger. 3000kr! Og NAX skulle ha 4000kr. Noen som vet hvor lenge ut på søndag showet varer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Problem med overnatting? Kan du ikke bare dra ned på morgenen og hjem igjen på kvelden da? Programmet er sikkert det samme begge dager uansett...og showet varer neppe lenger enn til senest 1800. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Stiller norske forsvaret med noe iår? Ser på minneplaketten fra 2004 at det var både herkules og my mer... Kommer noe av det iår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dette må jeg jo få meg da, blir vel å ta Traileren dit da, tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Stiller norske forsvaret med noe iår? Ser på minneplaketten fra 2004 at det var både herkules og my mer... Kommer noe av det iår? Det kommer i alle fall norske f-16. Opptil flere tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 I så fall må jeg finne en måte å komme ned på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Koster ikke så mye med flybillett hvis du bestiller nå=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Andreas, hvis jeg fra Bodø har funnet ut en måte og komme meg ned på, så skal det ikke være noe probelm for deg fra Bergen å komme deg ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 OFKL vil bidra med stand og simulator i form av stooor simulator og div PC simmer for publikum, det reiser et 5 mann stort crew nedover, så de av dere som har lyst til og møtes kan jo slenge en tur innom, det blir vell noen simmere der tenker jeg. Ha en fin aften...eller natt er det vell nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er sant Per-Kristian, det burde ikke være noe problem. Prøver å få pappa med på å ta en tur med campingvognen, det er kanskje ikke det artigste måten å komme seg dit på, men i det minste ikke den dyreste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn.Hansen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det koster jo ikke så ekstremt mye med fly/buss fra BR til ZV da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kan jo bare ta kystbussen nedover, evt båt. Funker fett det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nei det har du rett i, det artigste ville selvfølgelig vært å fly ned. Får se om ikke det lar seg gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Artigste er jo å fly nedover. Er ikke umulig at jeg og pappa kommer flaksende nedover i en Piper Archer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.