Daniel Larsen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 hei jeg er klar på etterskudd til og sette opp min stream i fra skien som kommer til og stå på geiteryggen tower og copenhegen control sine kanaler. men nå trenger jeg et fort og greit oppsett til og få streamen online? noen som kan gi meg insrukser? jeg trenger også informsjon til hvordan jeg setter en fast IP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 jeg trenger også informsjon til hvordan jeg setter en fast IP De må nett leverandøren din gjøre.. Statisk IP adresse heter det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Takker for info Tom, men hvordan skal jeg sette opp streamen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 for å være helt ærlig, det vet jeg ikke Daniel.. Bruker min scanner til eget formål. Og mitt formål er hardly ever. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Var det ikke du som hadde ENCN gående? Men ialletilfelle trenger du en scanner, minijack plugg, line in på PCen og Shoutcast Server software. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Du finner det meste av software her: http://www.shoutcast.com/download/broadcast.phtml Hardware må du finne selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Var det ikke du som hadde ENCN gående? Ja han nevnte visst det her ja. Ser jo ut som du fikk det til her, så da kan jeg ikke skjønne hva du spør om Daniel. Husk også at så lenge du ikke har en egen server så må pc`n din stå å gå hele døgnet hvis du skal ha den oppe 24-7. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Takk Tom for info så var ENCN streamen ikke mitt opplegg det ver familie den veien men jeg har alt annet klart her, men kabal fra scanner til PC så skal se om jeg får det til nå:==) EDIT:har instalert softwere også nå, men da var det oppsettet dà? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.