Gå til innhold

En pilot på 737 i USA sier til oss:

Agnor Bertheussen

Anbefalte innlegg

Jaja, da er vi litt enig. Har du et bra addon som simulerer FLYET skikkelig kan man lære noget av det. Man blir ikke pilot av å fly flightsim, det har jeg heller aldri sagt. Jeg har sagt man kan tilegne seg kunnskaper og muligens klare å gjøre noe fornuftig i en cockpit.

Vi er enig i at man ikke klarer å lande.

Diskusjon avsluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje latterlig sett fra din side, men nå er ikke vi som diskuterer dette, deg, så kan ikke du bare holde de kommentarene dine for deg selv? Lurer på om det hadde vært mulig. Dette ble tatt opp på pprune og selfølgelig kan man ikke regne med samme nivået her, men er ikke du voksen?

La oss nå diskutere dette vi er interessert i før du kommer inn og blander deg. Du er i hvert fall ikke kompetent til å svare på noe i denne diskusjonen.

Dette er et offentlig forum. Accapetance?

No offence, men når ble du kompetent til å være med og diskutere dette her, AGnor?

Kenneth har da tross alt mikrofly-sertifikat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier hverken at jeg er det ene eller det andre. Her formidlet jeg hva en 737 pilot sa om likheten og forskjellen mellom 737 full flightsim og det virkelige flyet.

Da blir jo alt annet litt off topic. Dette var til informasjon for de som faktisk er interessert i 737 her og ikke for noe annet. Håper vi kan benytte de andre 737 trådene til å diskutere andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, neste gang vi roper FLG så burde dere andre som ikke var der kansje vurdere og prøve dette selv, så kan dere sitte med førstehånds informasjon om teama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...