Fredrik J Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Noen som vet disse på AWACS, Orion, F16 og Herken? Har veldig lyst å ta med AWACSen min på Vatsim, men heter den NATO, AWACS eller E3A? Bare for å samle spørsmålene, er det noen som vet hvor jeg lett kan finne flyplass-scenery for Seattleomerådet og Vancouver? Har lyst til å fly til de flyplassene jeg besøkte. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Bare for å samle spørsmålene, er det noen som vet hvor jeg lett kan finne flyplass-scenery for Seattleomerådet og Vancouver? Har lyst til å fly til de flyplassene jeg besøkte. Prøvd Avsim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det finner du en del om her http://www.the-guide.nl/callsign/call/open.php?page=a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Tror AWACS er SENTRY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 SENTRY E3 USAF 'OK' 552ACW SENTRY E3C VARIOUS AWACS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Prøvd Avsim? Ja da, men de har så dårlig søkemotor. Fant bare RW-forlengelse på Vancouver Intl.(CYVR) Lurte på om det fantes noe på en eventuell Vatsim-side for disse omerådene. Noen av de jeg var på og hadde likt var KPAE, KNUW og CYYJ. Det lages vel i tilegg en pay-versjon av Boeing Field. Takker for tipset, da. NATO B707/E3 NATO/RAF/FAF Jeg brukte NATO i går, og det ser ut som det er den jeg kan bruke også, siden jeg flyr den første versjonen, A. Skal det da bare være NATO, eller et nummer bak? Takker for svar, det var en kjekk side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det skal være et nummer bak, f.eks NATO100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Noen som vet disse på AWACS, Orion, F16 og Herken? Har veldig lyst å ta med AWACSen min på Vatsim, men heter den NATO, AWACS eller E3A? Bare for å samle spørsmålene, er det noen som vet hvor jeg lett kan finne flyplass-scenery for Seattleomerådet og Vancouver? Har lyst til å fly til de flyplassene jeg besøkte. På forhånd takk. AWACS = NATO Orion = SAINT F16 = BEAST, EG, LION, FIST, BROOM, SHAFT, AXE, etc etc C130 = HUSKY. Flyr den utenlands heter den Norwegian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Takker, neste Captainsim-prosjekt skulle vært Orion. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det finnes da en veldig bra freewere Orion allerede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.