Ørjan Røberg Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei alle simmere. Har surfa i noen år på flightsim.no, og er etterhvert blitt medlem her.Har flydd FS siden 98 kom, så e ekje heilt blank.. . Det jeg har så lyst til no e å fly online med FS2004, men e sliter litt med å forstå alt som må installeres. E har registrert meg på Vatsim, så den e grei, men e det nåken som gidde å bruke litt av tida si på å forklare meg litt nærmere ka e skal gjøre videre alt fra program e bør installere osv.? Hadde vore veldig fint hvis e fikk litt starthjelp til dette. Hilsen Ørjan Røberg. (Aalesund) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har du msn? min er i så fall vrengape@hotmail.com , kunne ha vist deg linker, terminologi, etc... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Her er et smart sted å begynne http://www.vaccsca.org/site/pilottraining/index.php?nomenu Av program kan du lete her http://vatsim.net/links/links31.html Mest brukt er SB3 og FSInn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Røberg Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Takker dere begge for hjelpen. Tom, e har lasta ned FSinn 1.0 og Squawkboks. Skal installere det etterhvert. Tordbjørn. Når du er inne på messenger, så blir e sikkert å spørre deg om ting og tang. Igjen så vil jeg takke for rask respons på hjelp. kjempebra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hej Ørjan Bare lige for at gøre det helt klart for dig. Du behøver kun installere den ene af de to. Så enten SquawkBox ELLER FsInn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Velkommen til forumet og VATSIM! Det er mye å sette seg inn i som ny på VATSIM, men motivasjonen er jo et veldig realistisk nettverk, og da må man jo forberede seg litt før man kjører i gang. Vil anbefale deg å bruke Squawkbox3 til å begynne med, da de fleste tutorials du finner på nettet er basert på dette programmet, og etter min mening er det også det programmet som er lettest å lære. Når du blir mer husvarm kan du jo vurdere om du vil skifte til FSInn. pÅ vatsim.net finner du også noe som heter Pilot Resource Center som er veldig nyttig, ta en titt der også. Ikke vær redd for å spørre spørsmål, enten her eller på accsca15 [at] vaccsca.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.