Tom Knudsen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ryanair vertinne sover på jobb. [image]http://www.vg.no/bilder/edrum/1141635700861_129.jpg[/image] http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147734 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det der så behagelig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ryanair har vel den værste servicen i Europa, og det er ikke rart når vi ser hvordan de behandler sine ansatte. Siden det er like billig å ta Norwegian/SAS/BA etc som å ta Ryanair + buss/tog til Sandefjord, holder jeg meg til seriøse selskaper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Siden jeg ikke har sett programmet burde jeg vel egentlig bare la være å skrive noe om saken, men det med sovingen vil jeg nå kommentere. Det har skjedd MANGE ganger og vil fortsatt gjøre det. Selv hos de mere "velrenomerte" selskapene. Og hvis et medlem av cabin crew tar seg en liten blund mens de andre er våkne klarer jeg ikke helt å se det store problemet. I cockpit har man også organized napping procedures... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det kan jo hende at hun f.eks ikke jobbet på denne flighten, men var vanlig passasjer? Media= sannhetsforvrengere, men la oss ikke diskutére det nå... Men; Ryanair virker som et skabbete selskap jevnt over fordét!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Stor sannsynlighet for at Ryanair gidder å la flyvertinnene sine fly som vanlige passasjerer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Otterstad Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Stor sannsynlighet for at Ryanair gidder å la flyvertinnene sine fly som vanlige passasjerer... Det kan jo faktisk hende hun fløy passivt som noen sier her og skulle jobbe først på neste flight eller på en annen flight fra flyplassen de landet på. Dette er vel ganske vanlig praksis i de fleste flyselskap ville jeg tro. Har selv ved flere anledninger sittet ved siden av kabinpersonale i uniform som flyr passivt for å så skulle jobbe på neste leg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Såvidt meg bekjent så driver ikke Ryanair med slik passiv flyging... Koster penger vettu, så sånt er uaktuellt.. Du starter på basen din, og slutter på basen din.. Ingen passive overføringer, inngen overnattinger, ingen ting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Lindin Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Dette sier boarding.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ryanair vertinne sover på jobb. [image]http://www.vg.no/bilder/edrum/1141635700861_129.jpg[/image] http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147734 Legg forøvrig merke til at flyet står på bakken når bildet er tatt.... Arrangert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georg Oftedal Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Legg forøvrig merke til at flyet står på bakken når bildet er tatt.... Arrangert? Hvordan kom du fram til det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nei si det.. Hvilke to detaljer på det bildet kan avsløre hvorvidt flyet i det minste burde befinne seg på bakken eller ei? Any takers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvorfor ikke bare si det så vi slipper å vente til noen finner det ut i morgen kveld eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Legg forøvrig merke til at flyet står på bakken når bildet er tatt.... Arrangert? Ja da ser du noe som jeg ikke gjøre... Do tell ? Eller har fortvilelsen gitt deg hallusinasjoner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Så utålmodige... 1. Sliden er ikke armert. 2. "Flagget" man henger i vinduet for å indikere for de på utsiden at sliden er armert ser ikke ut til å være der. Om ikke jeg tar feil, så er knappen man fester den i synlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det må vel være at beltet ikke er påspent og at klappsetene ved siden av ikke er fylt av to flykåte spottere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kaster meg på her,siden jeg kjenner ei som har jobbet i Ryanair. Og hun kunne komme med samme rystende historie som den artikkelen om hun 18 årige svenske jenta, om "slave"kontrakter og generelt dårlig arbeidsmiljø, sviktende sikkerhetsrutiner osv. Hun holdt ut i 3 mndr,jobber nå forøvrig i IcelandAir hvor hun trives utmerket med både betingelser,arbeidstid,miljø og fokus på sikkerhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Noe må jo være galt når de tar 1,- for å shippe deg til Great B! Han derre lederen virker jo relativt kynisk også, bare ute etter å mele sin egen kake. Men, jeg må jo si at det er imponerende at han tjener et rødt øre på de flyprisene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Haaaaaaaalloo... For 1 krone til England så sitter jeg gjerne naken i en rusten gammel fokker med dagen derpå hode.. Service spiller ikke noe rolle og flyvertinnen kan også gjerne sove. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Vel, nå kommer du deg ikke til England med fly for 1,- krone da... Ikke engang med Ryanair... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil asphaug Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Reiser i juni, til stansted og hjem igjen (Borte i 12 dager). 2 voksne og 3 barn. 2756kr. (FRA TORP) Kan ikke kalle det for blodpriser sammenlignet med sas+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Vel 1 krone er jo selvsagt sybolsk og flyskatter kommer i tillegg.. Men sett gjerne dette fra f.eks Vigra til Newcastle.. Blir forsatt billigere en f.eks British Airways og alle det andre aktørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Dessverre blir mitt innlegg off-topic, men det får så være. Det at SAS Braathens nå blir halshugget for billettpriser, synes jeg er litt feil. Ok, noen ganger hater jeg SB, men det får være måte på. Folk klager på billettprisene, likevel betaler dem for de dyreste billettene når de får billigere billetter på samme strekning for en pris på over to tusen mindre, med den haken at de ikke kan avbestille billettene. Greit nok, en ufordelaktig hake som sikkert ikke blir brukt så ofte, likevel betaler folk for den dyreste billetten så de kan avbestille i tilfelle, snakk om idioti fra deres side, sier nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kan ikke kalle det for blodpriser sammenlignet med sas+ Det er vel kanskje der feilen ligger? ..at du sammenligner med SAS altså? Blir som å sammenligne et eple med en appelsin, eller et flyselskap med et rutebilfirma... Det eneste Ryanair og SAS har til felles, er at begge flyr 737... Der slutter alle likheter sånn jeg ser det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 og forskjellen er mange.. I SAS slipper man i allefall å ( bare for å ta to) 1. Bekymre seg for at flytevestene under stolen ikke skulle virke pga av manglende inspeksjon. 2. Dø i sete 1A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.