Gå til innhold

Forslag til ny kategori


Torbjørn M

Anbefalte innlegg

Utviklingen de siste ukene tilsier vel at det er "marked" for et eget realbilde forum. Ca 75% av trådene startet den siste uken har Real, riiil, foto osv i emnetitel. FS-bilder drukner i realshots for tiden, noe som er synd for alle som gjerne vil vise frem sine screenshots.

 

Jeg har ingenting mot realbilder, jeg digger dem, men hadde vært kjekt med eget forum for dem.

 

Bare mitt synspunkt ""

 

Edit: Av 20 tråder på første side av screenshotforumet er 12 tråder med realbilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Av 20 tråder på første side av screenshotforumet er 12 tråder med realbilder.

 

Det er bare en tilfeldighet idag, Pål Palmberg poster sine første real bilder idag, ikke nok med det, så har han delt det opp i mange tråder(kunne vært i en tråd), dermed er det ikke rart at det er så mange innlegg med Real bilder.

 

Mvh Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dele opp bilder i to kategorier høres meget fornuftig ut. Da forumet ble laget var det sannsynligvis ikke like mange som i dag som publiserer foto fra virkeligheten. En oppdeling av simbilder og foto vil føre til et mer oversiktlig forum. I tillegg kan man enklere finne fram til det man ønsker å se. Når det gjelder Alex sin kritikk av at jeg publiserer i flere strenger så synes jeg kritikken er latterlig. Er vel naturlig å dele opp bildene sine etter kategori og ikke slenge alt ut på en side. Dessuten vil lasting av en side med mange bilder gå tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det burde være en real kategori, MEN, da må vi se til at alt mulig real ikke havner der.

Kun real fly, alt annet real, i snackbaren.

 

Kommer ha behov for en real kategori neste helg, da jeg skal en tur i SAS hangaren på Arlanda å prøvesitte litt 737, MD80 og A340 som SAS holder på å bytter litt interiør b.la på ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er jeg litt motstander av å ha for mange forskjellige fora. Det blir liksom så mye trykking fram og tilbake for å få med seg alt....

 

Men jeg ser jo nytten av det, og noterer meg det.

 

Noen her nevnte at vi kanskje venter til ny programvare kommer, og jeg tror vi gjør det slik. Etter som jeg har forstått vil det da komme muligheter for å opprette fotoalbum i forumet, og da vil det passe godt å splitte dette opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er mye bra argumenter her allerede..

 

Og ha en tråd som f.eks

PHOTO med underkatalogene

Screenshots

Real shots

off topic shots

 

Hadde vært meget bra.. Enda mer spennende er det å få til et alla galleri her, hvor hver enkelt bruker har sitt fotoalbum, vil tror dette tar en del plass men er meget positiv til tanken. Et galleri med ens beste bilder hadde vært kjekt å få til ja.

 

Men til den tid kommer så er det kanskje en smal sak å dele opp scrennshots folderen i 2-3 deler.. Alt for enhver smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*BUMP*

 

Nu er over halvdelen af postings i Screenshot forumet Real/"Riiil"

 

Kan der alligevel oprettet et midlertidigt "spotter" forum inden overgangen til nyt system?

 

Jeg kan også godt lige nogle af de real billeder der kommer, men vil gerne have mulighed for også at sescreenshots i en screenshot-kategori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...