Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 5. mars 2006 Premium Medlem Del Skrevet 5. mars 2006 Bare en tanke: Er det en god idé å lage en ny kategori i forumet for "real" bilder og en for "sim" bilder ? Eller er det bare en idiotisk tanke fra en med støv på hjernen ? Mvh. Torbjørn Meling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg er med på den tanken! Eller som alternativ forandre tittelen til "snacbaren" til "flybilder" eller noe i den duren... EDIT: Mente "screenshots!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Dette har vell blitt diskutert før? Eller som alternativ forandre tittelen til "snacbaren" til "flybilder" eller noe i den duren... , Fjerne snackbaren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Neinei! Det var bare jeg som skrev feil! Tenkte på "screenshot"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. mars 2006 Det kan godt være at det har vært inne før. Om så er beklager jeg dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 og dessverre har dette gode forslaget aldri blitt tatt til følge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Neinei! Det var bare jeg som skrev feil! Tenkte på "screenshot"! Puh.. *Puster lettet ut* Hadde vært en ide å skifte navn til Flybilder ja, er enig i det. Men ikke å lage to kategorier. Mvh Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det burde gå an å velge et eget foto-ikon når det er real bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Utviklingen de siste ukene tilsier vel at det er "marked" for et eget realbilde forum. Ca 75% av trådene startet den siste uken har Real, riiil, foto osv i emnetitel. FS-bilder drukner i realshots for tiden, noe som er synd for alle som gjerne vil vise frem sine screenshots. Jeg har ingenting mot realbilder, jeg digger dem, men hadde vært kjekt med eget forum for dem. Bare mitt synspunkt Edit: Av 20 tråder på første side av screenshotforumet er 12 tråder med realbilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Edit: Av 20 tråder på første side av screenshotforumet er 12 tråder med realbilder. Det er bare en tilfeldighet idag, Pål Palmberg poster sine første real bilder idag, ikke nok med det, så har han delt det opp i mange tråder(kunne vært i en tråd), dermed er det ikke rart at det er så mange innlegg med Real bilder. Mvh Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Merket en voldsom blomstring av "real-shot" tråder. Kanskje fordi, som det nevnes her, at bilder som kunne postes i samme tråd ble delt opp i mange forskjellige. Men temaet her har ofte vært oppe, sammen med forslag til egen video kategori. Men det har bare blitt med diskusjonen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål palmberg Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Å dele opp bilder i to kategorier høres meget fornuftig ut. Da forumet ble laget var det sannsynligvis ikke like mange som i dag som publiserer foto fra virkeligheten. En oppdeling av simbilder og foto vil føre til et mer oversiktlig forum. I tillegg kan man enklere finne fram til det man ønsker å se. Når det gjelder Alex sin kritikk av at jeg publiserer i flere strenger så synes jeg kritikken er latterlig. Er vel naturlig å dele opp bildene sine etter kategori og ikke slenge alt ut på en side. Dessuten vil lasting av en side med mange bilder gå tregt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Enig med Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Enig i at det burde være en real kategori, MEN, da må vi se til at alt mulig real ikke havner der. Kun real fly, alt annet real, i snackbaren. Kommer ha behov for en real kategori neste helg, da jeg skal en tur i SAS hangaren på Arlanda å prøvesitte litt 737, MD80 og A340 som SAS holder på å bytter litt interiør b.la på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2006 Var det da enstemmig vedtatt ? Takk for god respons ! Håper dette blir vurdert av Adm. Mvh. Torbjørn Meling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Om du kanskje sender en PM til Dag, så vil han muligens svare på om han vil eller ikke. Eventuelt hvorfor. Jeg sier dette som beskjed til Torbjørn, slik at ikke alle skal spamme innboksen til Dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg mener å ha lest at Dag i 2006 blant anna skal sifte ut forumet her, da vil jeg se det som narturlig at en evetuelt ny avdeleing for real flybilder kommer med inføring av det nye forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Han nevnte det i innlegget om støttemedlemskonkurransen. Men om det er et komplett, nytt sytem han skal opprette er jo jeg ikke sikker på. Om du følger linken til INFOPOP, nederst på siden, ser du at det er temmelig stive priser på dette forum systemet. Mulig han skal oppgradere det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2006 Da var mailen sendt, og håper på positivt svar. Mvh. Torbjørn Meling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 I utgangspunktet er jeg litt motstander av å ha for mange forskjellige fora. Det blir liksom så mye trykking fram og tilbake for å få med seg alt.... Men jeg ser jo nytten av det, og noterer meg det. Noen her nevnte at vi kanskje venter til ny programvare kommer, og jeg tror vi gjør det slik. Etter som jeg har forstått vil det da komme muligheter for å opprette fotoalbum i forumet, og da vil det passe godt å splitte dette opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. mars 2006 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Høres ut som det er mye bra argumenter her allerede.. Og ha en tråd som f.eks PHOTO med underkatalogene Screenshots Real shots off topic shots Hadde vært meget bra.. Enda mer spennende er det å få til et alla galleri her, hvor hver enkelt bruker har sitt fotoalbum, vil tror dette tar en del plass men er meget positiv til tanken. Et galleri med ens beste bilder hadde vært kjekt å få til ja. Men til den tid kommer så er det kanskje en smal sak å dele opp scrennshots folderen i 2-3 deler.. Alt for enhver smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 *BUMP* Nu er over halvdelen af postings i Screenshot forumet Real/"Riiil" Kan der alligevel oprettet et midlertidigt "spotter" forum inden overgangen til nyt system? Jeg kan også godt lige nogle af de real billeder der kommer, men vil gerne have mulighed for også at sescreenshots i en screenshot-kategori. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.