Tom Knudsen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 I dag på Servinfo ser man Trond Meier innta sin nye maraton rekord for lengste online tid i en posisjon. Lar bildet svare for seg selv - Beklager størrelsen men ved resize ble teksten så liten. Sjekk time logged til høyre. [image]http://www.tknudsen.com/forumet/record.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hehe, ikke dårlig. Står riktig nok 12 minutter i min ServInfo . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Lever du Trond Meier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Lever du Trond Meier Jeg begynner å lure på det selv ja hehe servinfo har nok hikka litt her. tok en reconnect og nå er både tid og atis riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Ikke noe rekord dette. Jeg har hatt over 200. Serverene har visst slått seg litt på flaska denne kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 nå har han virkelig serveren gått helt i spinn Se her!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kanskje feilen ligger i EUROPE-N? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.