Sindre Torp Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er det noen som vet om en side på nettet der jeg kan finne informasjon om Cessna, ikke selskapet, men flyene (helst inkludert Cessna Centurion 210)? Spesifikasjoner, systemene osv. (noe lignene som denne om Boeing, der det forklares hvordan flyet fungerer...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei Sindre! Da du kjøpte flyet, fulgte det sannsynligvis med en manual. Den gir vel litt info.... Du kan også søke på nettet, men mye av det som du finner der må du betale for. En (dårlig scannet) manual til Cessna 177RG ligger også på websidene til Bergen Aero klubb..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Torp Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Joda fulgte med en manual oog checklist og slik! Fant også den på www.bak.no og den er ganske bra tror jeg (har ikke lest gjennom hele, men ) . Men jeg lurer på om systemene på dette flyet (elektriske systemer osv) er felles for alle cessna flyene (ettmotors)?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Tja, hva skal vi svare på det.... nå har jeg hatt mest med 172 og 177 og gjøre.... 177 - 182 - 206 - 210 er complexmaskiner som er ganske like. 150 og 172 skiller seg litt ut fra disse iallefall på paneldesign - størst avvik på 150. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 150, 172 og 182 har ikke justerbar prop-pitch, en av de forskjellene jeg merker mest kontra 206 og 310'ern ihvertfall. (Har ikke testa 210'ern enda) Ellers har de alle fine og oversiktelige dash-bord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Joda, 182 (og noen 172) har variable pitch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Joda, 182 (og noen 172) har variable pitch. ok, beklager! min informasjon er basert utifra FS9, men en stund siden jeg fløy 182'ern må jeg ærlig inrømme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Christiansen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har du kjøpt et ekte fly? o_O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.