David Gabrielsen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Denne var ny for meg, men fant denne siden etter en "tilfeldig" surfetur. Blir spennende å se hvordan denne blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ser spennende ut selv om helikopter ikke er helt min store lidenskap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gard Gitlestad Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ser ikke ille ut detta. Lurer på realismen, det står jo at det kommer til å være i "film-stil", det høres ikke direkte veldig realistisk ut. Men uansett, denna skal kjøpes! GG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Det är väl hellre handlingen som blir i film stil. The game is flexible and has a lot of settings which allow varied flight behavior for the helicopter from realistic to arcade. This makes the game interesting for both hardcore gamers and casual players. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja dette ser lovende ut! Riktig sjanger for min del ihvertfall!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja, dette blir meget spennende, har Vietnam Medevac, men synes ikke det er noe særlig (De har jo hentet det aller meste rett fra SAR4, lagd et nytt helikopter med grunnlag fra SAR4, og lagt inn litt kuler) Gleder meg til denne kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Har også Vietnam Medevac, og var til tider underholdende, men når man har logga rundt 200 timer på redningshelikopter i SAR4, så var ikke den veldig morsom å starte på Håper denne er enda mer realistisk enn Vietnam Medevac, og med mere varierte oppdrag. (Mest heliflygning, minst mulig skyting, helst ingen skyting). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Masse info her: http://pc.ign.com/articles/618/618055p1.html ser ut til at spillet blir meget varierende, med mulighet for å fly mange typer helikoptere. Under slutten av Vietnamkrigen så ble jo Cobraen mye brukt, så vi får garantert også få fly dette likte spesielt dette skjermbildet : http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/644/644869/whirlwind-of-vietnam-20050824042332601.jpg EDIT: lagde link til bildet istedenfor, siden det var litt for bredt iht. forumreglene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Det faktum at det (tydeligvis) kommer fra makerne av IL2, tyder på at vi har noe å se fram til . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Nä. 1C publicerar bara WV. WV kodas av G5 Software. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Du milde Jesus! Jeg fant noen oppdaterte screens fra simmen, de har bytta 3D-motor under utviklingen, noe som har utsatt utgivelsesdatoen, men se på disse skjermbildene!!! http://www.speedtree.com/images/pangaea/screenshots/vietnam01.jpg http://www.speedtree.com/images/pangaea/screenshots/vietnam02.jpg http://www.speedtree.com/images/pangaea/screenshots/vietnam12.jpg Snakker om bra grafikk, eller hur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Snakker om bra grafikk, eller hur? Det ble brått en god del bedre ja, skal bli interessant å se hvordan dette blir nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det där är dessvärre inte screenshots från simulatorn, men från själva grafikmotorn... Det visar potentialet i motorn, men hur G5 kommer att utnyttja den återstår att se. Det kan kanske komma att se så ut, kanske på ett helt annat vis. http://www.speedtree.com/html/downloads_images.htm?gallery@_games Se under "Trees of Pangaea" och "Vietnam Jungle". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 hmm... jo mer og mer jeg leser om denne, jo mer og mer gleder jeg meg, men nå ser jeg at siste oppdatering/skjermbilde (bortsett fra de siste jeg linka som viste seg å ikke være ekte) kommer fra september 2005. Har en vond følelse av at dette prosjektet muligens er blitt skrinlagt, noe som kan virke realistisk, siden 1. Flysimulatormiljøet er meeget lite sammenlignet med de "vanlige" spillene 2. Enda færre folk som setter pris på roterende vinger kontra fixed Håper jeg tar feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Nä. 1C publicerar bara WV. WV kodas av G5 Software. Aah, okey. Jeg tok det som stod i artikkelen for god fisk . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Aah, okey. Jeg tok det som stod i artikkelen for god fisk . Var står det där att det är skaparna av IL2 serien som gör WV? Developer: G5 Software Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Woops, fremdeles jeg som roter . Jeg mente selvfølgelig den andre artikkelen. The makers of IL-2 bring their sim knowlege to Vietnam era helicopters Jeg går ut i fra at det er artikkelforfatteren som har blandet utgiver og utvikler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, tror nog han blandar lite ja... Men när det är sagt så är ju både G5 och Maddox games Moskva baserade. Inte otänkligt att G5 köpt över några programmerare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.