Gå til innhold

ILS-koder samtlige flyplasser


Erik Langmoen

Anbefalte innlegg

Det er nok ikke alle som har samtlige innflyvningskart slik du har. Tror neppe du har dette for samtlige flyplasser i hele verden?

Hvis denne var ment på meg så har du helt rett "". Jeg har selvsagt ikke innflyvingskart for alle flyplassene i verden, men i alle fall om man flyr online bør man ha et minimum av kart for de flyplassene man flyr til/fra. Mye av dette finnes gratis på web, og selv om de er et par år gamle, er de gode nok for simflyving.

 

Blir uansett litt av en liste om man skal ha med ILS-frekvenser og kurs for absolutt alle flyplasser/rwys "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. På Jeppesen sine Simcharts finner du blant annet små flyplasser som Sandane, Førde og Stord. Om du vil til Nepal så er det kart for evt flyplasser som måtte finnest der. En plate koster faktisk ikke mere en et brukbart addon. Du har rett i at jeg ikke har for hele verden, Har nemlig ikke brydd meg om å instalere Australia.(du får kart der i fra også om du vil). DU TROR,JEG VET. Hilse Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...