Tom Knudsen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 [image]http://www.avinor.no/Norsk/Presse/Bilder/Avinors_logo/filestore/avinor_logo_250px.gif[/image] [image]http://www.avinor.no/Norsk/Presse/Bilder/Ledelsen_i_Avinor/filestore/nic.nilsenlite.jpg[/image] Nic. Nilsen konstituert som administrerende direktør i Avinor Administrerende direktør for Oslo Lufthavn AS, Nic. Nilsen, er konstituert som administrerende direktør i Avinor. Nic. Nilsen er 59 år og har vært ansatt i Avinor / OSL siden 1992. Han har vært administrerende direktør for Oslo Lufthavn AS fra 1999. Nilsen er konstituert i stillingen med umiddelbar virkning etter at Randi Flesland sa opp sin stilling 14.desember 2005. I følge styreleder i Avinor, Anders Talleraas, vil styret "straks iverksette prosessen med å finne en ny administrerende direktør i Avinor". Hva skal vi tru om denne krabaten en så lenge ? Jeg personlig tror at valget i første omgang ikke er så himmla dumt.. En kar med god erfaring som kan faktisk være med på å gi avinor et bedre ansikt ? Hva mener du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er ikke dette liksom 2 mnd. gammelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Jepp og så ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ha ha! Tom! nice comeback! Men dette er flyktig og dynamisk forum, har lagt merke til at enkelte saker hvor jeg tenker "oi! nå blir det liv!" får to eller tre innlegg. Mens andre igjen, som jeg tror ikke vil bli rørt, blir "hot items" før du vet ordet av det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jepp og så ? Nei, jeg fant det vel best å informere deg om at du drar frem fjorårets nyheter, i tilfelle du ikke var klar over det... Jeg kan jo ikke vite hvor oppdatert du er, eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.