Gå til innhold

Hva med "How to?" på flightsim.no?


Marius K

Anbefalte innlegg

Hei alle flygere og simulatorere!

Det er nok mange av dere som sitter der hjemme, som har masse gode ideér og små hjemmeprosjekter eller tips til forbedringer på flysimulatorer. Det finnes en side på flightsim.com som heter "How to?". Hvorfor ikke lage noe lignede her? Har selv en del små prosjekter som jeg kunne likt å dele med andre. Det blir barelitt mere jordnært på flightsim.no istedenfor .com ...

Vet ikke om det er stemning for dette, hos brukerene eller hos flightsim.no, men hva synes dere??

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - en slik ting kan jeg lage. Bare send innspill til slike sider slik at jeg har noe å begynne med....

FAQ eller OSS (Ofte Stilte Spørsmål) er også noe som kommer. Her vil jeg liste opp de vanligste spørsmålene her i forumet med link til innlegg som gir et fornuftig svar.

------------------

Dag Johansen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei folkens, da er det bar å sette igang med å lage disse artikklene, eller hve en nå måtte kalle det. Tusen takk for god respons!!!!  [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image]<BR>Desverre tar det nok litt tid før jeg for skrevet noe selv, for jeg er ikke helt ferdig med mitt prosjekt ennå.....

Marius

 

En ekstra takk til Dag, som holder denne SUPERE siden oppe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...