Daniel Larsen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Student 11/09/2005 23:54:57 da ser det vel ut som jeg kan sitte ENGM_V_APP nå da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Du kan sitte hvilken posisjon du vil. Antall timer har INGEN ting med saken å gjøre. Vet ikke om denne regelen har blitt fjernet (?), men ihvertfall. På søndager kan/kunne man ikke sitter på CAPITAL airports på Søndager (training day) hvis man ikke hadde S+(SS). Så antall timer har ingen ting med saken ågjøre. Eller har reglene blitt endret? Christan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sakset fra vaccsca: Students (S): Students who has completed the basic training course are allowed to man positions at all airports, except Capital Airports and Control (CTR) positions. Students will, after having logged a total amount of 20 hours as active ATC, be allowed to man all Capital Airports up to and including the APP position during off-peak**. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ok, jeg gir meg... Lengesiden jeg har vert inne på vaccsca å lest så veldig grundig nå.. Kun bare innom for å få training for en uke ellr to siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Nok en diskusjon som skulle ha blitt tatt på Vaccsca Forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jepp enig... VACCSCA primært, flightsim.no sekundært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Lurer på hvorfor vi har så få piloter som poster hos oss.. Kanskje fordi vi har en manuell registreringsprosess på forummet? Vil i såfall si at den er der for å vite hvem som er hvem der og holde diskusjonene på en viss standard! Kan iallefall garantere godkjenning på forummet innen 24 timer (så fremt jeg har tilgang til en datamaskin og du har registrert deg med riktig vatsim id). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.