Tom Knudsen Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Vel sånn blir det da hjemme hos meg. [image]http://www.airport-technology.com/contractor_images/bae/1-image-1.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hehe, jeg har hørt at det skulle komme sånn at controllere kunne ha tower view, har den kommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Tom, hva er dette ? "Sånn blir det hjemme hos meg", ble litt redd her nå jeg... nå må du fortelle litt mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det finnes allerede hos IVAO. Bruker ett program som gjør at man kobler opp fs og radarscreen, og allikevel har bare 1 conenction.. Prøvde det en gang.. Var en som reagerte på at det sto en 737 i toppen av tårnet på sola.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 "Sånn blir det hjemme hos meg", ble litt redd her nå jeg... nå må du fortelle litt mer! Redd, hvorfor det. Ser jo tøft ut dette, og tenke hvor fett det hadde vært å hatt det slik med en sånn mulighet. Dessuten så tror jeg faktsik at sånn vil jeg ha det når jeg sitter ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Stor fare for at du får fast besøk på "weekly fly-in" da, Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Velkommen skal du være Werner.... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.