Kent-Ruben Johansen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg var vel sistemann som reiste fra gardermoen. Endte opp i holding over ODINA i FL350! Fikk aldri kontakt med Milano Center, han hadde for mye å stri med. En tåpe av en pilot klarte å la micen stå på slik at det ble interferens på sambandet... Men jeg tok til fornuft å divertet til Bern. Forøvrig veldig hyggelig ATC å treffe på der, noe mer avslappet en Milano Center . Ble tid til mye hyggelig chatting da! Men nå har jeg noen unnskyldninger ovenfor passasjerene å komme med tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Da flyr jeg fra Chicago til Torino, og det er flere som er på vei over herfra Er for øyeblikket mellom Canada og Grønland, har ca. 2000 nautiske mil igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hvilket callsign har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 DLH357H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Da var jeg på bakken Takk til: Gander Oceanic, Reykjavik Control og Milano Radar! [image]http://www.rafteseth.com/screenshot/langtur.JPG[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.